Sykkelen er tysk-import via forhandler (V-Twin Horten) og blir førstegangs registrert ved evt. kjøp og servicehefte er ikke komplett. Den har snart gått 30.000 og siste service var iflg. serviceheft en plass rundt 12.000 (så ikke i heftet selv). Det følger ikke med orginal potte, men det som står på nå var BOS-slipon/bolton og var E-merket (?). Vet at det med potte bare vil være et problem når man skal på bane?
Jeg er mest bekymret for uvissheten rundt servicehefte og hva det evt. vil koste med en "storserivce" på den. Av det jeg kunne se (med et utrent øye) så den ekstremt pent brukt ut, så sånn sett tyder det på at den har fått mye pleie av forrige eier.
Den selges også med 2000km garanti, så man oppdager vel kanskje evt. problemer innen den tid.
Noen grunn til å styre unna, eller tut og kjør?

FINN: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=21822842