Gleder meg som F til jeg skal sette meg i stolen selv! Men vil ha alle pengene før jeg begynner!

Takk for det.erib wrote:Fuglatattisen var rå! Sånt liker vi!
5 timer.RH racing wrote:ikke smøre føre det har gått 6 dager? hmm... er jo di første dagene man bør smøre pga sprekking og sår i hud. (er hva jeg har blitt lært) hvor lenge gikk dere med dem plastret inn da??
hmm... mine har jeg plastret ca 3 dager... smører fra dag 1 og til det har gått ca 1 uke eller no...kommer ann på hvor sår den er og hvor den er på kroppen....Ninja Turtle wrote:5 timer.RH racing wrote:ikke smøre føre det har gått 6 dager? hmm... er jo di første dagene man bør smøre pga sprekking og sår i hud. (er hva jeg har blitt lært) hvor lenge gikk dere med dem plastret inn da??
Vi syns det var rart vi ikke skulle smøre vi og. Vi gjorde det sist. Vi får tru dem har kommet fram til noe som funker bedre da.
Jeg skjønner logikken i at det er lurere å ikke ha den dekket til så lenge. Sår gror fortere når de får luft.RH racing wrote: hmm... mine har jeg plastret ca 3 dager... smører fra dag 1 og til det har gått ca 1 uke eller no...kommer ann på hvor sår den er og hvor den er på kroppen....
Nå har det jo gått noen måneder. Hva ble resultatet? Hvilken av tatoveringene ble best, den med eller den uten smøring?Shortybebeh wrote:
Blir spennende å se, for den første min er skrift som ble smurt flere ganger om dagen. Den andre er skrift som ikke blir smurt før dag 6. Det blir interessant å se om dette har noe å si for resultatet!