Da har jeg hentet wave washeren og tilhørende sete, og har montert clutchen :smt023 Ting var annerledes i dag, enkelt forklart, så det kan forklare at den forrige trykkplaten knakk. I tillegg har jeg begynt på tanken, og på det ene sidedekselet. Først skal jeg prøve å ikke lakke alle dekslene, for jeg har en mistanke om at plastlakkering ikke er min sterke side, hvertfall ikke grunnarbeidet.. Sparklet to bulker og fikk en kompis til å sparkle resten av tanken.
Nok snakk, her er siste ukens bilder:
Trykkplaten som knakk og den "nye" fra Tyskland:
Her har jeg pusset litt på sidedekselet, det var helt gult men jeg glemte å ta bilde av det først. Det på andre siden klarte jeg å vaske ganske fint, så jeg prøver med å bare lakke dette. Tok med hårføner og pelte av klistremerkene også, det var mye lettere enn på tanken, for på tanken var det klarlakk på:
Gikk løs på tanken, måtte slipe den helt ned for alt av klarlakk var sprø og slapp når jeg tok hardt på tanken:
Wave washer seat til venstre inni pakken, og wave washer til høyre, det var de to som manglet sist gang:
Her er de nesten på plass:
Her skulle greiene skrus til med 40-60Nm, men forskjellen fra sist gang var at clutchen ikke grep nå så jeg måtte være lur med et skrujern for å få motstand (skrujernet er ikke med på bildet):
Ferdig :smt023
Og sist men ikke minst heiv vi motoren på plass

Blir ordnings i løpet av noen dager nå tenker jeg: