Hallaoen... Har endelig fått meg medlemskap i Metclub! Og syns det er rått, får du får vite masse hemmeligheter om bandet, og skal få Metallica sitt magasin som de kun produserer fire ganger i året!
Og de har en slaks konkurranse da, der du skal samle opp poenger slik at du kan vinne signerte ting av bandet. Her er noen av tingene.
10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes
25 credits an St. Anger platinum album award plaque
50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band
100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation.
For hvert medlem for jeg et credit... Og vet det er litt mye å be dere om, men dere tjener så mye på det! Dere kan forsikre dere en billett, få billigere merchandise og greier. Hehe, virker sikkert som en liten dritt unge nå
Om dere kunne ha hjulpet meg så hadde det vært utrolig kult!
Her er hva du får på medlemskapet, det koster bare 350 kr noe som er utrolig billig for hva du får! Pre-sales til konserter, du kan vinne meet and greet passes og.
For hvert medlem for jeg et credit... Og vet det er litt mye å be dere om, men dere tjener så mye på det! Dere kan forsikre dere en billett, få billigere merchandise og greier. Hehe, virker sikkert som en liten dritt unge nå
Here is what you'll receive: 4 issues per membership year of the 48 page exclusive magazine, "So What!," your membership package including a 1) a club t-shirt(with a new design each year), 2) personalized membership card, 3) printed autographed band photo, and 4) an introductory letter from a band member. Please allow up to 10 weeks for delivery. You also may purchase exclusive and discounted Metallica merchandise through mail, fax, or online in the METSTORE and will have the opportunity to purchase tickets to virtually every show when the band tours, along with chances to win backstage passes. Members may access the members only section of
http://www.metclub.com, with exclusive photos, videos, and up to the minute news.
God helg!!