Freddy's Bar - Solgt

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
FreddyYZF-R125Dude
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08

Re: Freddy's Blogg - BESTE METALLICA KONSERT NOENSINNE!

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Skulle likt og gått på dagen før og, de spilte den første sangen fra det første offisielle albumet :( Hit The Lights... Men får vell sjangsen en gang til! :)
knetrom wrote:Tror jeg landet i Bergen litt før vulkanen hadde utbrudd så det slapp jeg fint unna, men to kompiser ble strandet i Oslo.
I ougtha :evil: Heldig med den, bandkameraten min kom med det siste flyet på onsdagen... Sinna!!!
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
FreddyYZF-R125Dude

Re: Freddy's Blogg - Metclub "konkurranse"

Hallaoen... Har endelig fått meg medlemskap i Metclub! Og syns det er rått, får du får vite masse hemmeligheter om bandet, og skal få Metallica sitt magasin som de kun produserer fire ganger i året!

Og de har en slaks konkurranse da, der du skal samle opp poenger slik at du kan vinne signerte ting av bandet. Her er noen av tingene.

10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes
25 credits an St. Anger platinum album award plaque
50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band
100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation.

For hvert medlem for jeg et credit... Og vet det er litt mye å be dere om, men dere tjener så mye på det! Dere kan forsikre dere en billett, få billigere merchandise og greier. Hehe, virker sikkert som en liten dritt unge nå :lol:
Om dere kunne ha hjulpet meg så hadde det vært utrolig kult!

Her er hva du får på medlemskapet, det koster bare 350 kr noe som er utrolig billig for hva du får! Pre-sales til konserter, du kan vinne meet and greet passes og.
For hvert medlem for jeg et credit... Og vet det er litt mye å be dere om, men dere tjener så mye på det! Dere kan forsikre dere en billett, få billigere merchandise og greier. Hehe, virker sikkert som en liten dritt unge nå :lol:

Here is what you'll receive: 4 issues per membership year of the 48 page exclusive magazine, "So What!," your membership package including a 1) a club t-shirt(with a new design each year), 2) personalized membership card, 3) printed autographed band photo, and 4) an introductory letter from a band member. Please allow up to 10 weeks for delivery. You also may purchase exclusive and discounted Metallica merchandise through mail, fax, or online in the METSTORE and will have the opportunity to purchase tickets to virtually every show when the band tours, along with chances to win backstage passes. Members may access the members only section of http://www.metclub.com, with exclusive photos, videos, and up to the minute news.

God helg!!
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Hehe, så når du har sikret dem 35.000 kr i medlemskap alene, så får du to konsertbilletter, meet&greet, samt fly og hotell? Egentlig ikke så gale.
FreddyYZF-R125Dude

Haha, jepp :) Pluss signert trommehodet og gitar plektere osv, St. Anger platinum greiei, signert gitar av alle i bandet, og tilslutt får du to billetter, fly reise, møtepass, og ja... en opplevelse for livet!
FreddyYZF-R125Dude

Re: Freddy's Blogg

Fint vær ute, eller ka hur??
FreddyYZF-R125Dude

Re: Freddy's Blogg - Hello tinnitus...

Gjorde en feil igår, og det var å ikke huske å sette ørepluggene i... Tinnitusen var nok så lav før, men ble en del høyere i går... Gjorde en liten tabbe å så kommer det til å følge meg resten av livet :( Det er jævlig kjipt når det er så høyt som der er nå, men får bare takle det... Lest litt på nettet at det finnes noe slags behandling som gjør det lavere, så tar kanskje en tur innom der... heh.

Til alle personer som skal på stor konsert med noen, bruk øreplugger!!! Skal dere på øving til noen tjommier, bruk øreplugger, ellers vil det følge deg resten av livet, og det er noe man ikke vil oppleve...
Ninja Turtle
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity

Post by Ninja Turtle »

Am there, doing that...

Et liv med mye musikk har innhenta meg etterhvert og gitt.
Venstre øret er verst. Plager meg ikke sånn i hverdagen, men sånn som nå, når jeg sitter i sofaen og ser på tv,
så høres det godt ja.

Jeg veit akkurat når jeg la grunnlaget også.
Konsert med Def Leppard i Skedsmohallen i 88 trur jeg det må ha vært.
Den første konserten jeg var på. Visste vel ikke at dem spilte så inni helvete høyt...
Det var i tillegg tribuner på langs av hallen og jeg satt med venstre side mot scenen.
Derfor er venstre øret verst. Hørte ikke en dritt dagen etter.
Satt i klasserommet og så tomt ut i lufta og lurte på hva folk snakka om.
Hørselen kom tilbake, men de siste åra har det blitt verre.

Håper ikke det blir så mye verre, for da blir det plagsomt altså.
Men jeg syns det virker som det lett blir verre når det først har begynt å pite/suse.
Og den siste gangen jeg merket at det blei litt verre hadde jeg ikke vært utsatt for høy lyd en gang.
Plutselig fikk jeg liksom en dott i øret og det begynte å pipe. Høyt!
Det gikk heldigvis tilbake, men ikke helt ned til det nivået det var tidligere.

Til de av dere som har barn...
Tenk på hørselen deres fra første stund.
Jeg har spilt i korps og band og jeg skal love at det ikke er bra for hørselen.
Korps er nok noe ikke så mange tenker over.
Men skarpe cymbalsmell, hylende klarinetter og sure trompeter...
Ikke bra for hørselen!
Og det er ikke sikkert det kommer før seinere i livet heller, men plutselig sitter du der med
denna øresusen. Og det er ikke så kult at det aldri er stille "rundt" deg.

Som sagt klarer jeg meg greit i hverdagen foreløpig, men innimellom tenker jeg at det hadde vært fint
å kunne nyte stillheten...

Så tenk dere om folkens! Bruk hørselvern/ørepropper når dere veit dere kan utsettes for støy!
FreddyYZF-R125Dude

Det var en veldig bra post av deg Ninja Turtle... Håper folk følger de tipsene.
Du skal bare være uheldig en gang før det gir deg arr for livet. Jeg hører det ikke når jeg snakker med folk, eller har på headsettet. (Har det selvfølgelig så lavt som mulig...) Eller bare går ute, så piper det, og jeg blir lei, for jeg vet at jeg må leve resten av livet med den pipelyden, pga den ene feilen... å sette inni dem sabla ørepluggene...
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Mmm, tror kanskje jeg skal være mer forsiktig med å bruke øreplugger når jeg kjører sykkel. Har hatt en tendens til øresus etter lange turer eller tunneller. Tinnitus høres ikke ut som noe jeg vil ha.
Ninja Turtle
MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity

Post by Ninja Turtle »

Det er ikke så dumt.
Jeg bruker alltid propper når jeg kjører sykkel.

Har fått spesiallaget propper. De koster noen kroner, men er gull verdt.
Lette å ta ut og inn og sitter godt i øret siden de er formstøpt.
De fås i mange varianter etter hva slags bruk de er til.
Mine er en liten mellomting siden jeg ville ha både til musikk og sykkel.
De kan fås med innebygget høyttaler så du kan høre musikk i dem og.
Og noen har utskiftbare filter så du kan bytte filter etter type bruk.
God investering. :)

Jeg betalte rundt 2000 for mine, men jeg veit det går an å få tak i billigere.
1300 - 1400 kroner har jeg da sett noen til.

Merket på de jeg har er Earfoon.
Earfoon.no
Men som sagt; det finnes billigere varianter.
FreddyYZF-R125Dude

Re: Freddy's Blogg - Hello sertfikat!!!!:)

Takk Ninja Turtle, jeg fikk tak i noen svært gode ørepropper for en liten stund siden.
Jeg har også fått meg lappen!!! :) Selv om det bare er på moped, så er det en begynnelse. Neste blir mellomtung antagligvis, og bil!
Kan også informere at jeg har begynt på Kjøretøy linjen på Årstad VGS. Absolutt en bra skole, og gode lærere!

Hva har dere godtfolk gjort når forumet var nede? ;)
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Gratulerer igjen! ;)
FreddyYZF-R125Dude

Takker så meget!! :)
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Gratulerer!
FreddyYZF-R125Dude

Tusen takk!! Det er virkelig kjekt med sertfikat... blir rett og slett glad når jeg slenger med oppå sykkelen :)
Post Reply