Er en 26 år gammel kar fra Bergen, som har noen spørsmål

Har alltid vært en gutt med sansen for fart og spenning, men siden min bror døde på en MC har jeg i mangen år skånet min mor og far ved å droppe å kjøpe r sykkel. (har kjørt scooter i endel år da) Så jeg har heller holdt på med biler. Ifjord klarte jeg ikke å holde meg, og fant ut at det ville være bedre å si jeg skulle kjøpe ATV;) Kjøpte meg en Yamaha Raptor 700R, og var i ekstase. Meen, jeg kjenner at det ikke vil være inæreheten av det å ha en skikkelig sykkel mellom beina

Har lenge syntes at R6 er en sinnsyk deilig sykkel, og det er det jeg nå vil sjekke mer opp i.
Så hvor vil jeg med dette? Jo..
Jeg er relativt lav(etter min egen ening), er 1.73 og lurer på om R6 vil kunne passe meg, eller om jeg skal holde meg til pocket bike

Er dette en litt FOR rå sykkel, eller kan den funke som første sykkel? Tenkte å kjøpe den ny.
Har søkt litt etter forsikring og her, men er vanskelig å finne riktig alder osv.
Er som sagt 26 år. Har leilighet, og 50% bonus på raptoren. Noen på samme alder som kan røpe hva de betaler?
Sorry for langt innlegg, men tok dette litt som en presentasjon av meg selv og;)
Takk for svar:)