veltet sykkelen
-
- MC: zamir begum, søker "rape" "forced" å diverse andre ting på internette. har prøvd å kjøpe en kåne fra iraq. å jobber i avast sekuritas i oslo. adresse: granebakken 96
veltet sykkelen
en tulling hadde veltet sykkelen på parkeringsplassen på jobben. fant sykkelen min nede på bakken med lakkskader på kåpen og ødelagt blinklys. helvetes dust. er det mulig å greie å velte en sykkel. nå gikk de feriepengene i dass.
Re: veltet sykkelen
sikker på at noen har veltet den? eller har den stått litt dårlig på støtten og vippet fremover?? skjedd mange det der ... mye skader da?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
-
- MC: zamir begum, søker "rape" "forced" å diverse andre ting på internette. har prøvd å kjøpe en kåne fra iraq. å jobber i avast sekuritas i oslo. adresse: granebakken 96
det var veltet på motsatt side av støtten og den stod ganske bra. den stod der hele dagen men på slutten av dagen så lå den nede.RH racing wrote:sikker på at noen har veltet den? eller har den stått litt dårlig på støtten og vippet fremover?? skjedd mange det der ... mye skader da?
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Kjedelige greier.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
kjedelig.. skaff deg alarm, så skjer ikke det neste gang.. da bare flyger du ut muligens med et balltre bak ryggen.. sånn i tillfelle personen prøver å stikke av 

Nå:Gsx-r600 k8
-
har faktisk lås med alarm men tenkte ikke på at jeg trengte det på parkeringplassen på jobben.bengtern wrote:kjedelig.. skaff deg alarm, så skjer ikke det neste gang.. da bare flyger du ut muligens med et balltre bak ryggen.. sånn i tillfelle personen prøver å stikke av

En slik en? http://biltema.no/no/Bil---MC/MC/Tilbeh ... eplate-MC/ Veldig dyr da!the rock wrote:(...) men finnes det noe ektra "støtte" for støtten. altså større "hode" for støtten..

Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
Hvis sykkelen er veltet til motsatt side av støtta, så hjelper vel ikke med ekstra plate på støtta....
Uansett kjipt ja. Heldigvis ikke utsatt for noe sånt ennå, men har merket meg et par ganger når jeg har stått parkert på jobben så er brytere blitt endret. En gang motor-stopp bryteren (tok endel sekunder/banning før jeg oppdaget det når jeg skulle hjem) og en annen gang bryteren til varmeholkene...
Det kan tyde på at det er noen individer som synes det er fristende å plukke på brytere og slikt, kanskje evt prøvesitte den og da er jo isåfall ikke veien lang til å velte den om det er en helt ukyndig person som ikke skjønner at en sykkel veier litt mer enn de tror...
Uansett kjipt ja. Heldigvis ikke utsatt for noe sånt ennå, men har merket meg et par ganger når jeg har stått parkert på jobben så er brytere blitt endret. En gang motor-stopp bryteren (tok endel sekunder/banning før jeg oppdaget det når jeg skulle hjem) og en annen gang bryteren til varmeholkene...
Det kan tyde på at det er noen individer som synes det er fristende å plukke på brytere og slikt, kanskje evt prøvesitte den og da er jo isåfall ikke veien lang til å velte den om det er en helt ukyndig person som ikke skjønner at en sykkel veier litt mer enn de tror...
-
- MC: Honda V65 Sabre -84, V45 Sabre -83, 750 Interceptor -84, CB750F2 -82, VFR750F -97, Suzuki GS1000 -78, Suzuki GS750B -77
Ja mange er frekke som faen. Plukker og klår som om det skulle være deres eget, om det går noe i filler så forsvinner de - stille og rolig.
Kan jo lure på om de skylder IQ. Du burde heller parkere den der du eller dine arbeidskamerater kan følge med ut vinduet,
eller rett og slett bare kjøre arbeidsbil , og la sykkelen du er redd for stå hjemme - innelåst i garasjen
Noen rygger jo med bil uten å se for mye heller... Dunk, kræææsj... "Oj, hmm ingen så meg vel, da kjører jeg...tralla-la...."
Kan jo lure på om de skylder IQ. Du burde heller parkere den der du eller dine arbeidskamerater kan følge med ut vinduet,
eller rett og slett bare kjøre arbeidsbil , og la sykkelen du er redd for stå hjemme - innelåst i garasjen

Noen rygger jo med bil uten å se for mye heller... Dunk, kræææsj... "Oj, hmm ingen så meg vel, da kjører jeg...tralla-la...."
-
akkurat den der ja. Den kunne jeg også tenkt meg. Skjønner at den ikke hjelper spes mot personer som vil velte den men ekstra støtte er greit. . hvor kan jeg få kjøpt en sånn en til min ducce?
-
hehe denne var kjip as.Flydude wrote:En slik en? http://biltema.no/no/Bil---MC/MC/Tilbeh ... eplate-MC/ Veldig dyr da!the rock wrote:(...) men finnes det noe ektra "støtte" for støtten. altså større "hode" for støtten..

Høres veldig surt ut det der.
Min erfaring er at lås med alarm ikke nødvendigvis hjelper. Det setter nok en støkk i dem som kun setter seg på sykkelen din og klår, men dersom det er en bil som dytter borti er det ikke alltid de forstår hva lyden kommer av.
Det var ihvertfall tilfellet når en dame prøvde å parkere ved siden av min forrige sykkel, og kjørte (rett fram kan jeg legge til) inn i bakdekket på den. Hun stod og skubbet til den nesten var av støtten før hun fant ut at dette ikke gikk. Alarmen gikk selvsagt hele tiden, uten at det hindret forsøket hennes på en elendig parkering.

Det var ihvertfall tilfellet når en dame prøvde å parkere ved siden av min forrige sykkel, og kjørte (rett fram kan jeg legge til) inn i bakdekket på den. Hun stod og skubbet til den nesten var av støtten før hun fant ut at dette ikke gikk. Alarmen gikk selvsagt hele tiden, uten at det hindret forsøket hennes på en elendig parkering.
-
- MC: Honda V65 Sabre -84, V45 Sabre -83, 750 Interceptor -84, CB750F2 -82, VFR750F -97, Suzuki GS1000 -78, Suzuki GS750B -77
Her snakker du vel om en person som er uskikket bak rattet, og som hadde strøket med glans til førerprøven i dag......dersom det er en bil som dytter borti er det ikke alltid de forstår hva lyden kommer av.
Ennå en "snill" fastlege kanskje ..?
Ja det er mange "fine" eksempel på youtube også ..

Nei, var i 40ish-årene hun. Byttet til slutt plass med mannen sin som parkerte bilen i stedet. Er dårlige sjåfører i alle aldre er jeg redd.