Lenge siden det har vært noen oppdatering her ja! DRen ble aldri helt ferdig, clutchen ville ikke fungere som den skulle og hele sykkelen ble solgt pga pengemangel for noen mnd siden, var vel dagen etter siste fellestur i bergensområdet. Ble solgt til en fyr som har mer peiling på DR enn meg, så den er nok i gode hender
Jeg vet ikke hvordan det blir med sykkel framover, har såvidt snakket med typen til lillesøster om å kjøre til utlandet neste år, så kanskje jeg kjøper meg noe til da.
Har begynt å jobbe litt over 5 mil hjemmefra, så jeg har kjøpt meg en 2007 Volvo V70 og jeg har egentlig ikke så mye liv i ukedagene pga mye kjøring til og fra jobb. Så drømmen om å få tak i en Yamaha RD350 fra 1974 og pusse opp og lakke i original gullfarge får utgå for nå. Blir vel å flytte nærmere jobben i nærmeste framtid, enten hele veien eller inn til Bergen sentrum, som er ca halvveis.
I fjor tok jeg MC-lappen, i sommer tok jeg båtførerbevis og i vinter skal jeg ta dykkersertifikat og kanskje klatrekurs. Må ha noe nytt å vise til hele tiden
Neste sykkel blir forresten enten en stor Shadow eller en Ducati SS e.l., falt ikke så mye for endunkerstilen som jeg så for meg

Slik ble DRen seende ut forresten: