På lørdag ble min Kawasaki ZX-7R stjålet i Sverige. Var på ferie med en kompis, og sykkelen stod i parkeringshus med kameraovervåking. Da vi skulle kjøre videre lørdags morgen lå kun tenningslåsen og kåpedeler igjen. Sykkelen til kompisen var ikke rørt. Tipper dette var noen profesjonelle, så den er nok i Polen allerede
Jeg hadde kun ansvarsforsikring, så får ikke en krone igjen på forsikringa! Jeg er så jævlig forbanna, men det kunne vært verre. Hvis jeg hadde tatt de på fersk gjerning så hadde jeg sittet fengslet for mord nå... Eller kanskje det faktisk hadde vært bedre?
Huff og huff.. jeg kjenner en kompis med 900RR som ikke har tyveriforsikring heller. På slike sykler er det et veddemål nærmest med forsikringsselskapet om man skal betale en haug med tusenlapper for brann og tyveri, eller om man skal ta sjansen og satse på at den hverken brenner opp eller blir stjålet. For han sin del kan sykkelen enten brenne opp eller bli stjålet hvert 5/6 år, og han vil gå i null i forhold til om han hadde forsikring. Synd det gikk slik med deg... De visste nok hva de var ute etter. Nå hadde det vært kult å hatt en GPS tracker-sak på sykkelen din : -/
PS: Er videoopptakene til noe hjelp?
Last edited by maelling on 06 Jun 2010 14:38, edited 1 time in total.
Snakket med Securitas som har parkeringshuset nettopp. Jeg kjørte inn klokken 17, og 1945 kjørte noen sykkel ut igjen:( Mulig du har fulgt etter meg, og ventet til de var alene.
Securitas skal se om de finner ut om denne personen kom kjørende i bil eller om de kan se ansiktet på noen bilder. Tror vel uansett ikke det kommer til å hjelpe noe da...
kommer neppe langt uansett... disse kamrane er kun brukende om folk bulker og sånnt inne i p huset.. ser så dårlig ansikter...
men tar gjerne service manualen jeg.. har lik sykkel...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!