Hei
Er en ung mann på 26 som nærmer seg slutten av mc lappen med oppkjøring innen utgangen av juni. Siden denne tiden begynner å nærme seg så driver jeg å scanner igjennom finn hver eneste dag og ser på forskjellige sykler som er til salgs. Men er litt usikker på hva jeg burde ta en nærmere titt på.
Har lyst på en r sykkel, men usikker på hva som passer meg best da jeg er en relativt lang person på 191 cm. Noen som kan komme med noen tips/annbefalninger ?
Har alltid syns at R6 er en sykkel som jeg hadde lyst på , helt til jeg prøvesatt den. Følte at den ble litt liten for meg. Men da jeg er hovedsakelig ute etter en 600 - 750 sykkel, så er det jo endel forskjellige å se på.
Hva slags sykkel tror du/dere at kunne passe meg ?
På forhånd takk for alle svar
Førstegangskjøp av mc
Re: Førstegangskjøp av mc
hvor mye har du tenkt å legge i en MC? en litt eldre 600 er å anbefale siden de holder seg i pris og er lett og selge hvis du finner ut at det ikke passer for deg.. er selv 190 cm og sitter godt på en Zx6 2000 mod.
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
Takk for svar.
Har sett litt på kawa , bl.a den 636 serien, strøken sykkel
Har vel satt en 80-100 som topp vedr kjøp av mc
Har sett litt på kawa , bl.a den 636 serien, strøken sykkel

kjipt at du ble for stor for r6n da.. jeg hadde en r6 2003 mod før, det er en skikkelig artig sykkel! lett kjørt til tusen og går ganske greit opp til 200..
tror de fleste r-syklene er småe.. du har jo gsx 1300 busa da... den er jo svær og skal være ganske lett kjørt ( har aldrig testet den før) håper du finner noe som passer deg =)
tror de fleste r-syklene er småe.. du har jo gsx 1300 busa da... den er jo svær og skal være ganske lett kjørt ( har aldrig testet den før) håper du finner noe som passer deg =)