Active rider headset

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Active rider headset

Post by JohnnyTh »

JEg trenger et headset til hjelm som passer active rider pluss intercomen min. Skulle hatt et til datteren min sin hjelm men dette er ikke å oppdrive.

Er det noen som har et liggende et sted?

Johnny
User avatar
mr.president
Posts: 92
Joined: 06 Jul 2006 20:23
MC: Yamaha YZF 600R 02 modell Yamaha FZ6N S2 08 modell Kawasaki ER6N 08 Modell
Location: Sandefjord

Re: Active rider headset

Post by mr.president »

JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Active rider headset

Post by JohnnyTh »

joda, hvis de ikke blir for dyre så går det jo ann å kjøpe et helt sett men litt unødvendig når jeg bare trenger headsettet til en ekstra hjelm
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Active rider headset

Post by Lord Erik »

Dette kan du kjøpe i så godt som alle butikker som selger Autocom. Har selv kjøpt ekstra headset i Bergen, og det kostet vel rundt 200 kr. Om de ikke har det inne, skal det gå helt fint for dem å bestille inn.
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Active rider headset

Post by JohnnyTh »

Da må jeg kanskje dra til bergen:) for de stedene jeg har spurt -diverse forhandlere i Oslo og Kristiansand- har ikke disse inne og importøren har heller ikke så alt jeg her fått er et skuldertrekk og desverre kan ikke hjelpe deg.
JEg har og sendt en mail til Autocom i England men har ikke fått svar derfra.
Men hvis du vet om en forhandler som har headset til modellene før 2008 tor jeg det er så si endelig ifra.

Johnny
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Active rider headset

Post by Lord Erik »

Hvis jeg ikke har misforstått deg, så er jeg ganske sikker på at ihvertfall mc-marine i Bergen har eller kan bestille for deg.

Det er et slikt sett du er ute etter?
Image
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Active rider headset

Post by JohnnyTh »

jo stemmer det, men som sagt kun høytalere og mikrofon. Takk for tipset skal ringe dem i morgen
Johnny
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Active rider headset

Post by JohnnyTh »

har forsøkt å ringe dem i hele dag men ser ut som de har tatt ferie. Er i værtfall ingen som tar telefonen, så jeg får fortsette å lete

JT
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Active rider headset

Post by Lord Erik »

Merkelig. Har ikke vært der på en stund selv, så kan være de har andre åpningstider i ferien. Vet også at Honda-forhandleren i Lillehammer har Autocom og kan bestille inn deler dersom det er ønskelig. Ihvertfall kunne de det når jeg trengte en del til mitt utstyr for to måneder siden. Kan være verdt et forsøk.

Siden deres er her.
Post Reply