anbefaller deg og bare få yamaha til å mappe den tho! koster sikkert 1000-1500 kr, jeg kjøpte gpr powercommander pga yamaha sa de ikke kunne mappe sykkelen for meg pga det er ulovlig.. men i etterkant sa de på yamaha vinterbro til fattern at det gikk greit så lenge de mappa med db-killer i.. kasta bort mye penger der for å si det sånn

du får minimal effekt, så holder bare med map fra de

eneste grunn til at jeg fiksa det, var fordi jeg ville få bort lagg+ ettertenning.
nei ikke dempa det, fulgte med db killer som satt i potta med en låsering som holdt den fast.. men den blei tatt ut med engang.. så jaa bråka ganske mye for å si det sånn, jeg brukte bare øre propper;) gadd ikke bruke db-killer siden syns lyden blei så tam da.. var jo for lyden jeg i det heletatt kjøpte det!
sånn så anlegget ut!

btw sykkelen skal selges nå, så hvis noen er interrisert kan jeg selge anlegget separat, verdien på det er ca 7254 siden dt er titan, selger det for 4000 (så her kan man gjøre et kupp, anlegget er som godt som nytt), jeg kjøpte det bare for 5500 siden han tullingen i north west, bestilte feil, skulle egentlig bare ha det billigste, men var litt heldig der gitt

har også bmc powerfilter kosta 700 fra pitstop, selger for 400 send pm hvis noen er interrisert! ellers selges det med sykkelen