Sier meg enig med Carboy.
4-t er dyrt og trimme, og resultatet blir ikke like bra som en 2-t.
Men beste alternativet blir nok uansett 130cc motoren..
Edit: 230cc
Trimming til Daelim Roadwin 125 Fi.
Re: Trimming til Daelim Roadwin 125 Fi.
Last edited by Sladd on 19 Jul 2009 21:19, edited 1 time in total.
Powered by:
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Jeg kjører med sota visir, så hils hvis du ser meg!
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Jeg kjører med sota visir, så hils hvis du ser meg!
-
- Posts: 152
- Joined: 24 May 2009 20:29
Re: Trimming til Daelim Roadwin 125 Fi.
Daelim Roadwin 125 fi har da ikke forgasser. Fi står vel for fuel injection?.Sladd wrote:Crash har trim sylinder (166cc)
ellers hjelper det mye å bytte forgasser og innsug (større) også kan du porte litt!

- RkM2
- Posts: 300
- Joined: 05 Jan 2009 09:58
- MC: Daelim Roadwin 125 2007.
09= 2930 - 15062
10= 15062 16953 (15 april)
Re: Trimming til Daelim Roadwin 125 Fi.
Hmm, ja dere har no rett 

- RkM2
- Posts: 300
- Joined: 05 Jan 2009 09:58
- MC: Daelim Roadwin 125 2007.
09= 2930 - 15062
10= 15062 16953 (15 april)
Re: Trimming til Daelim Roadwin 125 Fi.
Men jeg tok sjansen på den sylinderen som sladd fortalte meg om, den sylinderen passer ikke på roadwin pga overliggende cam.