Provosert av "Damenes Forum"

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Banditmannen
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

supermons wrote:[img]<a%20class="linkification-ext"%20href="http://www.obsidianfields.com/lj/Obviou ... oll.jpg</a>[/img]
Så det at man har en mening om noe, og velger å uttrykke denne, er trolling? :-s
Jeg skjønner at du, som de fleste andre, syns dette er en helt idiotisk sak, greit nok! Men MÅ du da nødvendigvis gjøre alle andre oppmerksom på at du syns det? Blir ikke det bare et bidrag til å holde tråden i gang? Og er det ikke også off topic, og således trolling? ;-)
Epic wrote:Ikke ferdig enda?? :-k
Hva er poenget med et slikt spørsmål? Hvis du fortsetter å komme med slike "intelligente" innlegg, tar det jo enda lenger tid! :roll:
Jarle wrote:Tydeligvis ikke...
Synes denne tråden kunne vært stengt...
Alle som ville si noe har sagt sitt...
Vil råde deg til ikke å opptre som moderator før du eventuelt har får status som moderator, andre som er mer nærtagende enn meg, kan lett finne dette noe provoserende! ;-)

En lite oppsummering til slutt: Jeg har altså gjort meg skyldig i å ha latt meg provosere av "Damenes Forum", og i å uttrykke dette som en mening her på forumet. Jeg kan i ettertid se at min måte å uttrykke denne meningen, i starten av tråden, bærer preg av være en impulshandling.
Men ellers kan jeg ikke se at jeg har gjort så mye galt...

Sånn, da ser jeg meg ferdig med denne tråden! For godt!
I tillegg tror jeg kanskje jeg skal holde meg borte fra dette forumet for en tid!

Mvh
Banditmannen
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Banditmannen wrote:
Så det at man har en mening om noe, og velger å uttrykke denne, er trolling? :-s
Jeg skjønner at du, som de fleste andre, syns dette er en helt idiotisk sak, greit nok! Men MÅ du da nødvendigvis gjøre alle andre oppmerksom på at du syns det? Blir ikke det bare et bidrag til å holde tråden i gang? Og er det ikke også off topic, og således trolling? ;-)
Jeg har ikke sett noe godt svar til mitt seriøse svar tidligere i tråden, så jeg tar det som om du faktisk ikke vil ha en seriøs diskusjon, men kun er ute etter å enten argumentere blindt for ditt syn eller å faktisk krangle med folk. Ergo trolling.

Off topic og trolling er to vidt forskjellige ting.
Kriston
MC: Ducati 1198S Corse

Post by Kriston »

Banditmannen wrote:
supermons wrote:[img]<a%20class="linkification-ext"%20href="http://www.obsidianfields.com/lj/Obviou ... oll.jpg</a>[/img]
Epic wrote:Ikke ferdig enda?? :-k
Hva er poenget med et slikt spørsmål? Hvis du fortsetter å komme med slike "intelligente" innlegg, tar det jo enda lenger tid! :roll:
Jarle wrote:Tydeligvis ikke...
Synes denne tråden kunne vært stengt...
Alle som ville si noe har sagt sitt...
Vil råde deg til ikke å opptre som moderator før du eventuelt har får status som moderator, andre som er mer nærtagende enn meg, kan lett finne dette noe provoserende! ;-)

En lite oppsummering til slutt: Jeg har altså gjort meg skyldig i å ha latt meg provosere av "Damenes Forum", og i å uttrykke dette som en mening her på forumet. Jeg kan i ettertid se at min måte å uttrykke denne meningen, i starten av tråden, bærer preg av være en impulshandling.
Men ellers kan jeg ikke se at jeg har gjort så mye galt...

Sånn, da ser jeg meg ferdig med denne tråden! For godt!
I tillegg tror jeg kanskje jeg skal holde meg borte fra dette forumet for en tid!

Mvh
Banditmannen
Fy faen, du er den største nerden jeg har sett noen gang. Hva er galt med deg? Gå ut å lek med vennene dine istedet for å skape diskusjoner over en så latterlig sak. Retard.
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Rolig nå. It's just the internet. ;-)
Swellpretty
MC: Multistrada V4S

Post by Swellpretty »

For guds skyld! -ikke steng denne tråden!! \:D/

Kan noen sende meg popcornet?
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

Swellpretty wrote:For guds skyld! -ikke steng denne tråden!! \:D/

Kan noen sende meg popcornet?
Image

;)
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Jeg ser at Kriston har quotet et innlegg av Banditmannen som ikke er i tråden. Jeg håper inderlig det betyr at Banditmannen skrev det selv (og at det siden har blitt slettet av ham eller en moderator), ikke at Kriston har skrevet det og latt som om det var Banditmannen.

Innholdet er selvsagt helt horribelt, men enda verre om man later som noen annen er forfatteren enn den som virkelig står bak.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Slik LordShaft har skrevet tidligere, så ba vi om at innleggene holdes saklige - hvis ikke ville tråden bli stengt.
Hvem som er forfatteren av innlegget Kriston har sitert er én ting, innholdet er noe annet. Sistnevnte er uholdbart og uønsket her på dette forumet.

Med dette tror jeg tråden har utspilt sin rolle, og den blir herved stengt.

Jeanette
Locked