Så det at man har en mening om noe, og velger å uttrykke denne, er trolling?supermons wrote:[img]<a%20class="linkification-ext"%20href="http://www.obsidianfields.com/lj/Obviou ... oll.jpg</a>[/img]

Jeg skjønner at du, som de fleste andre, syns dette er en helt idiotisk sak, greit nok! Men MÅ du da nødvendigvis gjøre alle andre oppmerksom på at du syns det? Blir ikke det bare et bidrag til å holde tråden i gang? Og er det ikke også off topic, og således trolling?

Hva er poenget med et slikt spørsmål? Hvis du fortsetter å komme med slike "intelligente" innlegg, tar det jo enda lenger tid!Epic wrote:Ikke ferdig enda??

Vil råde deg til ikke å opptre som moderator før du eventuelt har får status som moderator, andre som er mer nærtagende enn meg, kan lett finne dette noe provoserende!Jarle wrote:Tydeligvis ikke...
Synes denne tråden kunne vært stengt...
Alle som ville si noe har sagt sitt...

En lite oppsummering til slutt: Jeg har altså gjort meg skyldig i å ha latt meg provosere av "Damenes Forum", og i å uttrykke dette som en mening her på forumet. Jeg kan i ettertid se at min måte å uttrykke denne meningen, i starten av tråden, bærer preg av være en impulshandling.
Men ellers kan jeg ikke se at jeg har gjort så mye galt...
Sånn, da ser jeg meg ferdig med denne tråden! For godt!
I tillegg tror jeg kanskje jeg skal holde meg borte fra dette forumet for en tid!
Mvh
Banditmannen