Hei! Bryter vell ikke noen regler med å poste dette her?
Uansett. Vi er en bilmekaniker klasse som har svært lyst til å besøke Volvo fabrikken i Sverige. Men det koster jo en del penger, og det er ikke alle i klassen som har råd til det.
Derfor ber vi DERE om å stemme på oss! Hadde vært utrolig gøyt å fått dette til for klassen!
Her kan dere stemme om dere vil http://klassekassen.no/sak/647
Med vennelig hilsen Frederic
Last edited by FreddyYZF-R125Dude on 10 Dec 2010 17:11, edited 1 time in total.
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Litt dum topic tittel ja hehe!
Tusen takk! Dette setter vi pris på!!!
Klarer vi og komme oss på 3 plass vinner vi penger. 25 000 eller noe er 3 plass premien på!
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Takk! Haha, joda... Men er nå ihvertfall lov til å prøve seg!
Takk!
15. Februar er datoen før det blir avsluttet. Ser mørkt ut...
Vil tro at en god del av de som har -veldig- mye stemmer har lagd noen falske e-poster. Menmen, får nå håpe vi får en tredjeplass!
tur på volvofabrikken ja ikke dumt å ha vært der, var der i våres/sommer, morro å få prøve alle de værste til volvo på dems testbane som ligger rett ved fabrikken. kjørte det blåa toget inne i fabrikkene å så hvordan bilene ble til helt fra begynnelse til slutt. vi fikk også sett den nye v60 før den var lansert riktig nok bare ett chassis som sto der men morro var det like vel. var også på sikkerhetsenteret å volvo museumet, der inne sto det masse consept biler å mye annet snadder. så hvis dere vinner kommer dere nok til å få sett en del. det eneste minuset var litt liten tid til å få med seg alt ting går litt fort i svingene på en måte.
Oioioi! Hørtes fett :)Hadde vært rått om dette gikk til...
Er litt enig om det at ting kanskje går litt fort i svingene, de vil jo ikke at folk skal få vite alt hehe!