Hei igjen

Verkstedet som plugget mitt dekk, hadde tydeligvis et mal / toleranse skjema å gå etter mht, hullets størrelse - plassering.
Dette var leverandørens - bransjen`s mal å bruke, så utifra det kunne dette verkstedet nekte å plugge mitt også.
Forstod denne pluggen var limt fra innsiden, og lignet en slags sopp, med stor overflate på innsiden.
Har fått plugget bildekk tidligere, men da var det egentlig bare en slags lisse de tok utenifra og inn i dekkket og trakk utigjen, denne løsningen er sikkert greit for bildekk??
Stor flate, limt, luftrykket som presser mot en stor flate fra innsiden, innenfor toleranse kravet, seriøst verksted, ( kunne heve på ett nytt dekk med min tilgivelse ) så roer jeg meg med at de har vurdert det seriøst.
Vi snakker her om reperasjoner av ting som kan få store konsekvenser, dette er noe man må overlate til fag personell som må vurdere det seriøst, tviler de på jobben - kjøp nytt, - vurderer de det opp mot toleranser, kvalitets sikrer det, garanterer deg ett godt resultat, ja da valgte jeg å gå for det. ( dekket var som sagt 13 km gammelt

- hadde det vært halv slitt , så tror jeg at de hadde fått beskjed om å bare hive på ett nytt uten å vurdere plugging.
XX39