Jeg går med en ide om å starte en ny landsdekkende klubb for eiere av Kawasaki Z-modeller

Jeg ser at det kan være behov for en klubb som samler sykler med Z i modellbetegnelsen, modellår 1970 - 1999, f.eks. Z250, Z400, Z550, Z650, Z750, Z1, Z900, Z1000, GPZ, ZZR, ZXR osv.
Jeg har klargjort nettside, forum osv. og ønsker tilbakemeldinger dersom noen er interesset i å være med. Jeg ønsker ikke å stjele medlemmer fra andre klubber, så dette kan være et supplement til allerede eksisterende klubber. Jeg ønsker i første omgang å samle folk til et styre som kan samarbeide om å starte en ny klubb.
Første oppgaver bør være å få på plass et styre, og et minimum av regelverk. Hvilke sykler kvalifiserer til medlemsskap, kontigent osv.
Jeg vil i første omgang ha tilbakemeldinger her på forumet, deretter vurdere interessen, for så å ta kontakt med dem som virker å være seriøst interessert i å være med å starte opp.
Så vidt jeg vet finnes det pr. i dag ikke en tilsvarende klubb. Men dersom jeg tar feil ber jeg om å få beskjed, slik at planene blir lagt til side, for ikke å ødelegge for andre.