Er de påltitelige?

Prat om lett MC.
Post Reply
kh100/125_proffen

Er de påltitelige?

Post by kh100/125_proffen »

heisann! har gitt opp den beste av kh100es motorene mine og har bestemt meg for å kjøpe ny 125cc motor av mc-1 i england.. noen som har erfaring med dette bergenske firma? de ville ha pengene mine på forskudd så eg e litt i tvil.. har hattt problemer med de når det gjelder delebestillinger tidligere.. noen som har et innspill?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Spør om postoppkrav da du ikke stoler på dem, og at det ikke blir noen handel om de ikke godtar det. :lol:
kh100/125_proffen

Post by kh100/125_proffen »

skal spørre om det.. men de måtte visst ha pengene før de begynte å lete etter motor til meg i england. de hadde ikke inne, men kunne skaffe etter en tid. det blir ikke så lett med postoppkrav om eg skulle svindle på momsen slik eg tenkte.. men noen som har hatt problemer med disse før? :?
Winalot

Post by Winalot »

Bare det at de er villige til å gjøre handelen "svart", sier vel egetlig sitt om deres seriøsitet :wink: Det at de tvinger deg til å forhåndsbetale synes jeg var en merkverdig ting, selv om jeg kan forstå det. De pengene sitter de og får renter og gode ting på, inntil du får en ny motor. Som kan både ta lang og kort tid. Jeg sier ikke dette på grunn av noen erfaring med dette selskapet, men på generell basis :)

Vær forsiktig!
Image
Post Reply