En stund siden jeg har oppdatert Ulvinnebloggen nå. Så jeg slår like godt til med noen bilder fra Mjøsa Rundt.
Virago, Juliet, Boxer Wolf og jeg fikk med oss starten fra Hamar. Å rusle rundt i folkehavet av blide MC-folk en times tid før start, og å kjøre i kolonne med politieksorte ut av Hamar syns jeg er innmari moro. Dessuten føler jeg meg litt kongelig når så mange "sivile" står langs veien og vinker.
Noen sa at de ikke ville være med, fordi de hadde hørt at utkjøringen fra Hamar går så tregt, at man bare "filer" på clutchen. Det er ikke min erfaring, men vi er alltid langt fremme i kolonnen, mulig det er verre lenger bak. I går fulgte jeg med på speedometeret, og kolonnen lå i 60 ut av Hamar. Akkurat i hovedgata gikk litt langsommere, men godt over gangfart. Her er noen bilder:
Mye folk på torget. Jeg har ikke sett noen tall for i år, men for to år siden skal det ha deltatt 5000, og jeg syns det så ut til å være like fullt i år.
Hele Storgata var tettpakket av ventende MC-er.
Virago. Det er ca 30 år siden sist vi traff hverandre.
Skjønne Juliet på Løven. MC-en til Virago bak.
Da Boxer Wolf så at jeg tok frem kameraet, benyttet han anledningen til å overfalle Juliet.
Fin lakk.
Boxer Wolf likte merkelig nok best motivet på det nederste bildet, mens jeg foretrakk motivet på andre siden av tanken.