Dagens store openberring er Suzuki GSF 600 Bandit S! Sjølv om den ikkje har like mykje kåpe som CBR-F, så synes eg den er knalltøff.
Bzzlink: Skulle gjerne brukt nokon høvdingar ekstra på ein dyrare og nyare sykkel, men i denne omgang er eg berre ein fattig student :p Så rundt 50k er prisen eg kan bruke. Hadde kanskje fått ein morsomare sykkel dersom det var ein R på slutten, men med forsikring så går det meste vekk i spinninga :p
Kawasakien: Enig der! Eg må gå etter magefølelsen og inntrykket eg får av dei ulike modellane. Synest CBR F4-en eg såg på laurdag såg litt lav ut, ville nok ikkje hatt nokon problem med å sitte på setet med føta i bakken der i alle fall! Men dette kan sikkert justerast.
Kan også skjønne kvifor ein v-twin blir føretrekt på grunn av draget frå botnen av, men dette trur eg ikkje blir eit problem for meg.

Kjekt å høre at CBRen var lettkjørt og medvillig! Akkurat det er ganske viktig, og det gjenspeilar mange av testane/reviewsa eg har lest og: ein knallgod nybyrjarsykkel!