Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Prat om tung MC.
kazzkizz
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Lettogfin: Flott sykkel Versys-en, men prisen ligg nok dessverre litt over mitt budsjett. Synest og at den kanskje blir litt for "touring-look" for min del.. Men det er førsteinntrykket mitt når eg har sett den på bilete, og erfarte i dag at det kan endre seg ganske drastistk når eg ser sykkelen på ekte!
Dagens store openberring er Suzuki GSF 600 Bandit S! Sjølv om den ikkje har like mykje kåpe som CBR-F, så synes eg den er knalltøff.

Bzzlink: Skulle gjerne brukt nokon høvdingar ekstra på ein dyrare og nyare sykkel, men i denne omgang er eg berre ein fattig student :p Så rundt 50k er prisen eg kan bruke. Hadde kanskje fått ein morsomare sykkel dersom det var ein R på slutten, men med forsikring så går det meste vekk i spinninga :p

Kawasakien: Enig der! Eg må gå etter magefølelsen og inntrykket eg får av dei ulike modellane. Synest CBR F4-en eg såg på laurdag såg litt lav ut, ville nok ikkje hatt nokon problem med å sitte på setet med føta i bakken der i alle fall! Men dette kan sikkert justerast.
Kan også skjønne kvifor ein v-twin blir føretrekt på grunn av draget frå botnen av, men dette trur eg ikkje blir eit problem for meg. :) Dersom det blir det, så får eg bytte sykkel.
Kjekt å høre at CBRen var lettkjørt og medvillig! Akkurat det er ganske viktig, og det gjenspeilar mange av testane/reviewsa eg har lest og: ein knallgod nybyrjarsykkel!
kazzkizz

Post by kazzkizz »

Gjekk ein tur til ein MC-butikk i dag, og fekk prøvesitte ein SV 650S. Dette er ein overliggar frå 2008 som ikkje er registrert endå.

Selgaren meinte det ville vere lurt å legge 50k ekstra i kjøp av sykkel, og få ein heilt ny, enn å kjøpe ein brukt til 50k. Til dømes ein 2003 modell Suzuki SV 650 som har gått 43000km, til 50000. Mykje kan vere feil ved eit bruktkjøp, det kan fort bli dyrt med reperasjonar på ein sykkel som tilsynelatande ser bra ut. I tillegg kjem registreringsavgift på 3300 for syklar nyare enn 2003. Hos ein forhandlar får ein også garanti ved kjøp hos forhandlar, nye dekk, serviceavtalar, og ein veit at det ikkje er nødvendig å skifte slitedelar sidan desse er nye.

Så no er eg ganske usikker - igjen - på kva sykkel eg børr kjøpe. Ta eit lån på 50k til å finansiere resten av sykkelen, når eg allereie har studielån og er student høres ikkje ut som ein god plan i mine tankar. Det som høres bra ut, er å invistere i ein heilt ny sykkel frå 2008, med ABS-bremser og 0 km på tellaren. Bedre å legge 100k i ein ny sykkel enn 50k på ein sykkel frå 2003 som har trilla 44000km, riktig?!
bzzlink
MC: 848 EVO, 2011mod.

Post by bzzlink »

Husk at du først vet hvor mye sykkelen har kostet deg etter at du har solgt den igjen. Helt ny sykkel taper seg endel de første par åra. Det er på grunn av at flere tenker som du gjør nå. Hvorfor skal jeg kjøpe en 1 år gammel sykkel, når jeg får en flunkene ny en til 15k mer ?

Hadde det vært bil du skulle kjøpe så hadde det ikke vært noe å tenke på. Men, for min del ihvertfall, er det uaktuelt å betale på et lån hele vinteren, på noe som står i garasjen og taper seg i verdi og jeg ikke har glede av.
24 hours a day, 24 beers in a case. - Coincidence!?
kazzkizz

Post by kazzkizz »

Reknar med at om eg kjøper den heilt nye med 0 på nåla så taper den seg i verdi når den raskt kjem til 1000 og 2000 km. Men om sykkelen blir 1 år eldre og går 400 km så er vel ikkje verditapet så stort?

Enig med bil, den kan brukast året rundt. Selgaren fekk 40000 km til å høres veldig mykje ut for ein sykkel, sjølv om dei har hatt syklar med 70000 på nåla som ikkje hadde motorproblemer. Er 70-100.000 km normal levetid for ein motorsykkel? Forskjellig frå to- til fire-sylindra motorar?
Kawasakien
MC: Kawasaki ER6n

Post by Kawasakien »

Husker jeg stillte mange som hadde greie på det akkurat det samme du lurer på. (levetid på 2 syl kontra 4 syl).Et vannskelig spørsmål uansett. Fikk opplyst at dette hadde overhode ingenting å si, bare man opprettholdt normalt med vedlikehold osv uansett type motor. Men kan sikkert finnes forskjeller fra motor til motor. Eller merke til merke. Hadde ikke forventet så mye av en Kinesisk motor:P (noe du ikke kjøper alikevel) Om du kjøper ny eller brukt, så får du ha lykke til med sykkelkjøp, og vil ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, men av EGNE erfaringer ble det ny, da jeg har hatt masse trøbbel med de forrige sykklene jeg har hatt. Sant skal sies at dette har vært gammle sykkler, men dog med LAV km og mye stell. Tilslutt drepte mctrøbblet hele moroa av å ha MC. Så det var derfor det ble ny:) Og jeg angrer ikke!
kazzkizz

Post by kazzkizz »

Takk Kawasakien, det trengte eg å høre. Med tanke på at eg forhåpentlegvis vil tjene på å kjøpe ein så ny sykkel, at det er ABS, garanti, service, ingen slitedelar er slitt, det er gode argument for min del. Er mest interessert i ein ny sykkel no, kanskje blir det 2008 SV650S..? :D Begynner med kjøretimar neste veke, satsar på å bli ferdig før juni er omme. Spenning! :) Takk for svar!
herkit
MC: HD Softail Custom '08

Post by herkit »

Eg var ikkje i tvil når eg handla sykkel, kjøpte heilt ny sykkel med ABS og alt det der. Som fersk sjåfør kom eg fram til at det ville være vanskeligere å gjør et godt bruktkjøp siden eg ikkje har nåkke særlig peil på sykler enda og ikkje aner ka eg skulle sett etter ved et eventuellt kjøp. Samtidig var eg veldig sikker på at eg ville ha ABS, igjen fordi eg er fersk sjåfør med begrensa erfaring og da er det greit å bli hjulpet litt på veien. Men om eg kommer til å "tjene" på det i forhold til å kjøpe brukt aner eg ikkje, kansje burde eg egentlig kjøpt en lite brukt sykkel i staden og kansje det blir det neste gang, tida vil vise :) Lykke til med lappen, eg er forhåpentligvis ferdig med min i morra :)
kazzkizz

Post by kazzkizz »

Oppfatninga mi av ABS-bremser blir at det er noko ein børr ha, og difor kjem eg ikkje til å velje det vekk ved eit kjøp. Lykke til i dag!! :) Kanskje på tide å gratulere også?! ;)
Post Reply