racing eller motard? yzf 125 r eller wr125 x?
racing eller motard? yzf 125 r eller wr125 x?
sliter med å bestemme meg for hvilken type mc jeg skal velge. har mest lyst på yamaha, men er åpen for andre forslag.
Re: racing eller motard? yzf 125 r eller wr125 x?
Dra rundt på MC-foretninger så du får prøvesittet syklene er det beste tipset jeg kan komme med.
Honda CB 100 N (1983)
Husqvarna SMS 125 (2005)
X: Yamaha XT 125 (2006)
X: Honda NSR 125 (2003)
X: Yamaha FZ 750 (1987)
Husqvarna SMS 125 (2005)
X: Yamaha XT 125 (2006)
X: Honda NSR 125 (2003)
X: Yamaha FZ 750 (1987)
Trenger en sykkel som er rask og leken, den bør helst være lett å bruke (ikke mye dilldall).
Hovedsakelig til bybruk, men også muligheter for langturer. (1.5-2 t. maks).
Det å "prøvesitte" er et godt råd, men trenger å høre fra noen som har erfaringer eller annen kunnskap om denne problemstillingen.
Hovedsakelig til bybruk, men også muligheter for langturer. (1.5-2 t. maks).
Det å "prøvesitte" er et godt råd, men trenger å høre fra noen som har erfaringer eller annen kunnskap om denne problemstillingen.
-
- MC: Suzuki UE 125 (Scootermoped)
Hei.
Jeg trur jeg ville anbefale deg å kjøpe en motard for ditt bruk. (farta skiller vel ikke så sabla mye, spesielt ikke på bykjøring) Du sitter høyt og behagelig på en motard, selv om setet kan bli litt hardt i lengden. En racing er mere fremoverlent, og du blir fortere sliten i armene. (blir på en måte som å holde lenge på en "pushup") Lekefaktoren er også 1000 ganger bedre på en motard i forhold til en racing
:) Racing ser mye kulere ut, men den er litt tyngere å kjøre bykjøring med. Selv har jeg bare kjørt litt 500 KTM, den var hysterisk morsom. Kan tenke meg de 125 er lik på kjørestilen, bare litt slappere i motoren 
Jeg trur jeg ville anbefale deg å kjøpe en motard for ditt bruk. (farta skiller vel ikke så sabla mye, spesielt ikke på bykjøring) Du sitter høyt og behagelig på en motard, selv om setet kan bli litt hardt i lengden. En racing er mere fremoverlent, og du blir fortere sliten i armene. (blir på en måte som å holde lenge på en "pushup") Lekefaktoren er også 1000 ganger bedre på en motard i forhold til en racing