beklager sen svar, det er 35w med i pakkene våre

Ikke mange dager igjen av kampanjen nå, løp og kjøp! hehe;)
Kjøp vanlig kit med 2 pærer da?Northman wrote:Hadde tilbudet ditt passet min MC skulle jeg vurdert det.
Leker litt med tanken på det ja.Jarle wrote:Kjøp vanlig kit med 2 pærer da?Northman wrote:Hadde tilbudet ditt passet min MC skulle jeg vurdert det.
Hadde mekanisk bi-xenon på den første R6'n.Northman wrote:Leker litt med tanken på det ja.Jarle wrote:Kjøp vanlig kit med 2 pærer da?Northman wrote:Hadde tilbudet ditt passet min MC skulle jeg vurdert det.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/55W-H4-B ... ccessories
Lurte på den der, litt ventetid, men under 200kr grensa.
Små ballaster er jo en stor fordel, absolutt enig.Jarle wrote: Hadde mekanisk bi-xenon på den første R6'n.
Var overlegent lys. Ville nok gått for 35W og slim ballaster.
Skal gjemmes de og. Der kobles det jo opp med rele også.
Siden pærene er mekaniske, så er det greit å ha litt garanti på de.
Ikke så enkelt gjennom en selger på ebay...
Just my 1,5 cents
Hurmpf!EpicZX wrote:Da var monteringen ferdig, melder fra om lyset i kveld tenker jeg.
Men er svært misfornøyd med lengden på ledningene, den til batteriet må minst forlenges med 20 cm for å kunne plassere releet på en fornuftig måte. Tenker når jeg skal av med kåpen så forlenger jeg alt og plasserer alt utenom ballasten ved batteriet. Hos meg var det veldig dårlig plass fremme. Men ballasten var ganske slim
Garanti er vel heller ikke noe problem selv om man handler over dammen.Northman wrote: De pærene tåler jo en del, og til den prisen så bryr man seg vel ikke med garanti?