QuantyxZ wrote:De derre syklene der er jo 2 taktere hele gjengen.. JEg ville gått for YZF'en til yamaha. Slitesterk 4 takter som drar utrolig bra og har en utrolig groom lyd .. ihvertfall om du putter på den en ny potte! Greit nok, 2 takter har gjerne bedre toppfart og litt bedre aks, men og kjøpe 2 takter brukt er usikkert siden du vet ikke hvor flink folk har vært med oljen i bensinen og har de feilet med det må motoren totaloverhales.. noe som du sikkert ikke vil, og du må jo uansett om du kjøper ny eller brukt så må du blande oljen i bensinen,, noe som også er kjiipt. Så hater du skruing og plukking osv ville jeg gått for 4 takter...
Men skal du ha fart ville jeg gått for SuperMotard sykkel! Som feks yamaha wr125x, ktm ecx 125, husqvarna sm 125 osv. De har et utrolig drag, utrolig aks og en syyk toppfart! virkelig og anbefale. Vil du absoultt ha 2 takter og fart ville jeg valgt ktm exc 125 eller husqvarna sm 125,, Yamahaen er 4 takter

Unnskyld meg, men han skreiv at han var interessert i en sykkel som kunne ta kjappe forbikjøringer, å ha lavt turtall i 100..
Orginal Yzf, går i 110-115km/t
Mito går bra, men etter min mening kan jeg ikke si at Mito ser bedre ut en NSR, med den nedbanka flate fronten.
" Uansett om du kjøper ny eller brukt må du blande olje i bensinen "
Du veit at de fleste 2t også har egen Oljetank eller? Har aldri blanda noe olje rett i bensina mi, å flere sykler som har skjært seg nettopp for dette.
Yzf, er ikke noe sykkel med godaks om den er orginal har du noengang kjørt en Yzf, så kan jeg meddele at Orginal er ikke noe man kaller aks, er det effektanlegg på, kan jeg vel heller ikke skryte på god aks, men det er fine sykler. men er du keen på noe raskt å hurtig, ville jeg nok gått for 2t ja..