Tenkte jeg skulle hive meg på dette blogg-greiene her

Truls heter altså jeg, er 22 år i skrivende stund og bor i en kjellerleilighet litt nord for Knarvik i nordhordland.
Jeg er utdannet motormann og jobber for tiden som mekaniker på Mongstad, hvor jeg syssler med litt forskjellige offshore-rellaterte dingser.
Har alltid vært glad i å skru og fikle med mekaniske dingsebumser osv.
I utgangspunktet så har det vært biler med potente motorer som har vært greien min, helt til for 1,5 måned siden da jeg klæsset i veggen psykisk hva gjelder bilskruing og fant ut at jeg skulle ta klasse A.
Jeg heiv meg på telefonen en rolig dag på jobb og sjekket med diverse kjøreskoler i Bergen og omegn om hvem som kunne få meg igang raskest.
Valget falt til slutt på Rides trafikkskole der jeg fikk god hjelp av Kim til å fikse dette her. Kjøringen var jeg ferdig med etter 2 dager, så da var det bare å vente på oppkjøring

D-day kom og jeg skulle for førstegang kjøre i kjøregården med kjeglene, brems i sving, krypekjøring osv. Jeg hadde 2 timer på meg til å fikse dette på en zx6-r, noe jeg var svært skeptisk til en stund. Men for å gjøre en lang historie kort, så gikk det bra og jeg kunne reise hjem med årets flir i trynet å finne frem R6'en jeg kjøpte uken før oppkjøringen.
Jeg er nok ikke verdensmester på skrivingen, men jeg skal prøve å holde bloggen gående

Slenger ved et par bilder av evighetsprosjektet som har tappet konto, forhold og myyye penger de siste to årene.
Litt info om saken: Dette er en 1987 modell Audi 90 Quattro, med en 20v rekkefemmer-sugis som er stroket til 2,5L og putter ut i overkant av 200hk. Denne motoren blir lagt på hylla iløpet av vinteren til fordel for en 2,2 20v turbofemmer som forhåpentligvis skal kunne kjøre fletta av de fleste orginale motorsykler

Bilen ble kjøpt ny i 1987 av et firma som drives av en Marco'dude og en kar til. Bilen hadde det av utstyr som fantes på den tiden bl.a. el. justerbare skinnseter med memory og resten av opplegget som er rimelig standard i dagens biler. Av den lille infoen jeg har fått ut av Marco via mail, er at dette mest sannsynlig er bilen som ble bygget til onkelen hannes og er mest sannsynlig den den siste som er igjen av sitt slag.
Legger ved noen utvendige biler, så ser vel de fleste hva som er spesielt med karossen på den

Sånn, nok om den for en stund, da den nå står bortgjemt inni et fjell et lurt sted i påvente av vinteren og arbeidslyst

Så var det sykkelen da: en 2003 Yamaha R6 Limited edition er det vel den heter. Har ikke funnet så alt for mye info om sykkelen, men tror jeg har lest at det ble laget 12 eksemplarer for det amerikanske markedet (ikke skyt meg om jeg tar feil).
Sålangt er jeg meget nøgd med sykkelen, men den har en del skavanker som skal fikses opp i vinter, i tillegg til at det blir kjøpt ny eksos av typen racefit growler og et nytt kåpesett som enten blir hvit på farge av noe slag eller matt svart, fryktelig vanskelig å bestemme seg, så her er det bare å komme med tips og triks!

Jeg har bare et dårlig iphonebilde av hojen, men dere ser hva det går i:)

Sånn, da er det natta for denne gang.
Truls.