Termignoni - Ducati Monster
Termignoni - Ducati Monster
Noen som vet hva komplett Termignoni anlegg til Ducati Monster S2R 800 koster, og eventuelt hvem som selger de på østlandet?
Re: Termignoni - Ducati Monster
Maila Løvaas på deler@ducati.no och fråga, eller ring 33 06 60 99.
Jeg vet det er veldig dyrt for anlegg her i norge.
Jeg kan på det varmeste anbefale handel via ducati i amerika... Sjekk hva de har her, og priser før du bestiller fra løvås. Det tar mellom 6 - 10 dager før du har det hjem på døren.
http://www.store.commoto.com/ducatistor ... 28_90.html
Mvh
-Shaft-
Jeg kan på det varmeste anbefale handel via ducati i amerika... Sjekk hva de har her, og priser før du bestiller fra løvås. Det tar mellom 6 - 10 dager før du har det hjem på døren.
http://www.store.commoto.com/ducatistor ... 28_90.html
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Takk for informative svar, skal sjekke det ut.
Heisann! Jeg handlet Termignoni anlegg til min 06 S2R 800 fra Commoto for litt over 1 år siden. Meget bra service fra de, svarer raskt på mail, kunnskapsrike svar og enkel betaling (PayPal).
Manifoild uten katalysator følger ikke med. Jeg anbefaler å ikke kjøpe den fra Termignoni! Den er dyr, laget i dårlig stål og rørene er dratt på en rar/stygg måte. Jeg handlet en Marving manifoild på eBay.it til 1600,- inkl frakt. Mye penere og laget i bedre stål
Manifoild uten katalysator følger ikke med. Jeg anbefaler å ikke kjøpe den fra Termignoni! Den er dyr, laget i dårlig stål og rørene er dratt på en rar/stygg måte. Jeg handlet en Marving manifoild på eBay.it til 1600,- inkl frakt. Mye penere og laget i bedre stål

Last edited by Andreas on 09 Oct 2012 11:15, edited 1 time in total.
Var en fin side med mye snacks det der...
En smula off-topic kanske, men TS kan ju se på det som ett alternativ till Termi;
Jag hjälpte till att installera en Quat-D Ex-Box på en S2R 1000 för några dagar sen, och det ser fantastiskt ut tycker jag. Billigare än ett Termi helsystem är det också. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att ljudet är helt i klass med Termignoni, men med det sagt så är det inte dåligt ljud (det är iaf högt nog). Jag vet inte hur Ex-Boxen påverkar effekten.

Jag hjälpte till att installera en Quat-D Ex-Box på en S2R 1000 för några dagar sen, och det ser fantastiskt ut tycker jag. Billigare än ett Termi helsystem är det också. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att ljudet är helt i klass med Termignoni, men med det sagt så är det inte dåligt ljud (det är iaf högt nog). Jag vet inte hur Ex-Boxen påverkar effekten.

Hmm, vet ikke om jeg er helt enig med deg der Rerell! Syntes liksom at sykkelen på bildet ditt... mangler noe. Kanskje det er en tilvenningssak. Ulikt andre merker, så syntes jeg Ducati har vært flink til å få pottene til å bli en sentral del av designet. Når de ikke er der lenger, så mangler det plutselig noe vesentlig i mine øyne. 

- Kristian V.
Ulempen med manifolden fra Termi som går fra fremste sylinder er at det kan ta i bakken om man legger seg langt ned i høyresvinger..
Marving-manifolden så hvertfall ikke ille ut, så det var jo en fin erstatter!
Hadde jeg kunnet velge hadde jeg og kjøpt Ex-Box, men min hadde fullt termisystem, luftfilter, ECU osv når jeg kjøpte den, så da så jeg ikke helt vitsen.
Marving-manifolden så hvertfall ikke ille ut, så det var jo en fin erstatter!
Hadde jeg kunnet velge hadde jeg og kjøpt Ex-Box, men min hadde fullt termisystem, luftfilter, ECU osv når jeg kjøpte den, så da så jeg ikke helt vitsen.