Takker Skulle som sagt berre ønskt eg hadde tatt fleire. Fyrde var for eksempel en ekstremt idyllisk plass.
frode wrote:Flott referat Gull å kunne laste opp i sidevesker sånn som det der.. og det skader jo ikke at sykkelen din faktisk ser kul ut med dem montert også.
Syns dei blei bra ja, litt dumt at stativene kom i konflikt med den uorginale skiltbraketten slik at blinkersene må stå på skeiva og eg faktisk må skru av skiltet når eg setter dei på. Veldig snaut å laste opp når en har innervesker i tillegg
Bestilte meg GoPro Motorsport HD kamera i dag, forhåpentligvis får eg det før veka er omme. Har ellers vært ute på en liten kveldstur no som himmelen endelig blei blå igjen. Dro ut til Herdla for å se på solnedgangen, gadd ikkje sitte heilt til sola var nede, men fin tur allikevel
herkit wrote:Bestilte meg GoPro Motorsport HD kamera i dag, forhåpentligvis får eg det før veka er omme. Har ellers vært ute på en liten kveldstur no som himmelen endelig blei blå igjen. Dro ut til Herdla for å se på solnedgangen, gadd ikkje sitte heilt til sola var nede, men fin tur allikevel
Jeg har også bestilt det samme, og håper på det samme Kan jeg få spørre hvor du kjøpte fra?
Samme her. Bestilte i forrige uke mtp. at jeg skulle ha det før helgen for jeg skulle på Gatebiltreff. Bestilte vel på mandag og hørte om de klarte å levere før helga - jada, det var ikke noe problem. Helgen kom og kameraet dukket ikke opp. Ringte opp igjen på fredag var det vel (var fremdeles ikke sendt). Da hadde det blitt forsinkelser, men de skulle få det inn på mandag og sende det da. Nå er det torsdag og kameraet er fremdeles ikke sendt!
Snakka med dei på telefon, fikk inn kameraet på nytt på tirsdag, men dei har visst redusert bemanning for tida og sender berre ut to ganger for veka... Får se kossen det går, prisen gjør det uansett verdt å vente. Koster vel vanligvis minst 1000 kroner ekstra. Regna på å bestille fra statene og da kom eg opp i 2700 når moms og fortollingsgebyr var lagt til. Ikkje bra at du har måtta vente så lenge da... Betalte du med Visa eller forhåndsbetalt via nettbank?
Det samme sa de til meg, fikk det også på mail i dag det med redusert bemanning. Ja, det var overraskende billig på den nettsiden der, har selv aldri bestilt noe der i fra før. Jeg betalte da jeg bestilte det, med Visa Satser på at det blir sendt i dag eller i morgen, så jeg får tak i det over helga i hvert fall, fredag om jeg er heldig.
Kredittkortløsninga funka ikkje heilt bra når eg bestilte så eg måtte betale med overføring i nettbank istedet, håper dei får registrert betalinga snart og sendt kameraet. Litt teit at det må sendast egentlig, eg kunne egentlig like godt kjørt bort på lageret deira og kjøpt det direkte. Dei er jo rett over vika her... Men men, så lenge eg får kameraet til slutt og sparer minst 1000 kroner og samtidig slipper å importere det sjøl så er eg fornøgd.
har selv ett gopro cam. ikke hd, men første versjonen. ulempen er at det spiser batteri, ikke ekstern strøm tilkobling, og jeg syns lyden er ræva... er nok en grunn for at nesten alle klippa på nettet er uten lyd....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:har selv ett gopro cam. ikke hd, men første versjonen. ulempen er at det spiser batteri, ikke ekstern strøm tilkobling, og jeg syns lyden er ræva... er nok en grunn for at nesten alle klippa på nettet er uten lyd....
Dei fleste GoPro filmane eg har sett på nettet er med lyd og tålelig bra for å være et vanntett kamera... Om en ikkje trenger vanntett kan en forresten sette på skeleton case og da har man mulighet til å koble på usb for lading, dette gjelder dog HD, aner ikkje om det stemmer med ditt...
nei, som sagt... jeg har ikke HD. den jeg har er mye dårligere tror jeg.. lyster på HD, men kjøpte meg ett oregon cam i vinter.. HD. men har ikke prøvd det enda....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Ehm, eg har jo nettopp bestilt et GoPro kamera som sagt tidligere. Så, i går natt hacka eg sammen en liten bildemanipulering som eg sendte inn til GoPro sin 500K Photo Challenge. 5 dagsvinnere får et fullt sett med GoPro utstyr. Altså FULL PAKKE, lcd skjerm, ekstra batteripakke, 3D kit, kamera, tjukt i forskjellige fester og alt mulig. Det beste med historien: eg blei en av dei 5!!! Det vil sei at ein vakker dag i framtida vil eg motta alt dette GoPro snackset!!! Jeez, eg e happy no, håper berre ikkje copyright infringements blir min bane. Her er bidraget mitt:
Last edited by herkit on 21 Jul 2011 23:24, edited 1 time in total.