Hvor kjøpe smådeler /ting?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
annexx

Hvor kjøpe smådeler /ting?

Post by annexx »

Hei,
Speedometervaieren min røyk i dag, og jeg lurer litt på hvor folk foretrekker å bestille slike småting fra (uten at man risikerer å måtte ut med 100-150 kr i porto for en liten ting...)? Bor såpass langt ute i skauen at netthandling er behagelig. :) Glad for tips, er jo stadig noe man trenger.
Last edited by annexx on 23 Jul 2011 13:15, edited 1 time in total.
Northman

Re: Hvor kjøpe smådeler /ting?

Post by Northman »

Kanskje spørre noen i byen om de kan handle og legge i postkassa for deg?

Vil tro de fleste firmaer tar litt porto + litt for ekstrajobben...
It is better to exist unknown to the law.
annexx

Post by annexx »

Såklart de skal ta porto. Kjære vene, jeg sier da ikke jeg ikke vil betale for det det koster å sende? Håper ikke det hørtes slik ut.
Er bare et par steder jeg har tittet innom som har fast pris uansett, og det blir mye for småting. Jeg er helt grønn på dette, og lurte bare på hva folk her pleier å benytte seg av.
Northman

Post by Northman »

Er det smått som jeg vil ha der og da blir det den lokale sjappa, de tinga som jeg kjøper fordi jeg trenger de i fremtiden har vært fra div webshopper fra USA/England osv.

Jeg prøver jeg å ta det innenfor EU og hente delene i Sverige, gir som regel billigere frakt, og trenger ikke tenke på norsk moms, hvis det ikke er veldig dyrt.

wemoto.com
louis.de
motomummy.com

Et par du kan titte på iallfall :)
annexx

Post by annexx »

Takker for tips! Sjekket ut bla. webmoto.com i stad, ser bra ut.
Er nok også noen butikker i ok nærhet, må bare bli litt kjent med hva som finnes hvor. :)
Northman

Post by Northman »

Et tips kan jo være å ta med ting du vet du kommer til å trenge, f.eks. tennplugger og bremseklosser i samme slengen :)
annexx

Post by annexx »

Sliter litt med å finne frem i deljungelen siden sykkelen min er USA-importert, også derfor jeg var litt på utkikk etter utenlandske nettbutikker (må nok satse på amerikansk - selv Wemoto manglet kabel til 750 Nighthawk /CB750SC...). Sikkert greit å hamstre litt deler når en først er i gang, ja. :)
persno
MC: Yamaha XT 350

Post by persno »

Hei,
En tysk nettside
http://www.louis.de har en del saker, men ser ut til å være mer standard tilbehør. Ellers lykke til Anne R ;-)

PO
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Anbefaler ebay, jeg handler mye der til alle syklene mine. Både slitedeler og andre "nødvendigheter". Finnes ganske mye å velge i til de aller fleste motorsykler.
Babelfisken

Post by Babelfisken »

davidsilverspares.co.uk er en bra honda-butikk men de er jo engelske da og ikke US.
Post Reply