Du er så søt når du ser sint, dessverre skjønner jeg ikke et pøkk av hva du sierSuz wrote:Kainn dåkk gje faen! Hælvette og ailtså, nu ha æ vørre så nært på å bestillj bægge delan, men dokk Insister på å få mæ usekker igjen. Mainnfolk!

Du er så søt når du ser sint, dessverre skjønner jeg ikke et pøkk av hva du sierSuz wrote:Kainn dåkk gje faen! Hælvette og ailtså, nu ha æ vørre så nært på å bestillj bægge delan, men dokk Insister på å få mæ usekker igjen. Mainnfolk!
Tehe, ser det på skrifta liksom?Northman wrote:Du er så søt når du ser sint, dessverre skjønner jeg ikke et pøkk av hva du sierSuz wrote:Kainn dåkk gje faen! Hælvette og ailtså, nu ha æ vørre så nært på å bestillj bægge delan, men dokk Insister på å få mæ usekker igjen. Mainnfolk!
Tok faen og hælvette ;DSuz wrote:Tehe, ser det på skrifta liksom?Northman wrote:Du er så søt når du ser sint, dessverre skjønner jeg ikke et pøkk av hva du sierSuz wrote:Kainn dåkk gje faen! Hælvette og ailtså, nu ha æ vørre så nært på å bestillj bægge delan, men dokk Insister på å få mæ usekker igjen. Mainnfolk!![]()
Hva var vanskelig med det?
Edit:
Begge? Er du GAL? Skal spise litt også innimellom
Nå har det seg sånn at jeg er kul uansett, så det argumentet der tror jeg ikke er heeelt...Northman wrote: Tok faen og hælvette ;D
Er smak og behag, speil er nok mest praktisk, men helt sota er kulest.
Du vil vel være kul? Hææ? ;D
Suz wrote:Nå har det seg sånn at jeg er kul uansett, så det argumentet der tror jeg ikke er heeelt...Northman wrote: Tok faen og hælvette ;D
Du vil vel være kul? Hææ? ;D
Hell yeahAngelita wrote:Suz wrote:Nå har det seg sånn at jeg er kul uansett, så det argumentet der tror jeg ikke er heeelt...Northman wrote: Tok faen og hælvette ;D
Du vil vel være kul? Hææ? ;D![]()
Digger deg, Suz! Du klarer nesten å målbinde gærningene!![]()
Jeg syns speil er kulest, men bruker blankt selv. Kun fordi hjelmen er ny, og det var blankt som fulgte med
Jeg er full av liv, alltid!Angelita wrote:Sant, Suz, det var bra vi kom inn her og sparket litt liv i gutta!
Pleier å bli liv i meg etter 3-4 støyter i hvert bein ogsåAngelita wrote:Me too... nesten litt for mye i støytene... Men det er vel en del av sjarmen.