Fra slip-on tilbake til original.. merkelig foring
Fra slip-on tilbake til original.. merkelig foring
Jeg skulle i dag bytte fra slip-on til originalt anlegg. Etter å ha tatt av slip on'en fikk jeg ikke det originale skikkelig på fordi det var en slags matte av ståltråd rundt røret hvor jeg skulle sette den på... For å få plass til det originale måtte jeg ødelegge og ta av den ståltrådmatta, med resultat at det er en del millimeters klaring og greier... hvordan kan jeg tette igjen? Noen som veit hva jeg mener..?
Last edited by R on 10 Sep 2005 02:30, edited 1 time in total.
Virker sånn ja, men dette virker ikke mye originalt. Som oftest er det en mer "skikkelig" skjøt med enten klemme eller skrudd kobling der. Er det originale rør og original bakpotte? Hvilken sykkel?R wrote:
Nå er det liksom mellomrom mellom de to rørene, og det klirrer litt... skal jo være tett der. Så hvor kan jeg ordne en ny sånn ståltrådmattte/isolasjonsdings som passer?
Jada, det er en klemme/skrue OGSÅ.. men det hjelper ikke nå som mellomrommet er altfor stort... YZF750.. Originalt alt sammen nå.Keihin wrote:Virker sånn ja, men dette virker ikke mye originalt. Som oftest er det en mer "skikkelig" skjøt med enten klemme eller skrudd kobling der. Er det originale rør og original bakpotte? Hvilken sykkel?R wrote:
Nå er det liksom mellomrom mellom de to rørene, og det klirrer litt... skal jo være tett der. Så hvor kan jeg ordne en ny sånn ståltrådmattte/isolasjonsdings som passer?