Hei.
Noen forslag til enkel trim på Derbi GPR 125, 2011modell?
Noen triks og knep som kan økte aks/fart litt?
Noen tips til potte/effektanlegg? osv.
takk på forhånd!
TRIM til: Derbi GPR 125, 2011. [Trenger Hjelp]
Re: TRIM til: Derbi GPR 125, 2011. [Trenger Hjelp]
Hvorfor kjøpe en helt ny grp med 4 takts motor om du vil trimme ? ... Hadde du kjøpt en brukt til halv pris som hadde vært litt gamlere hadde du fått en akkurat lik sykkel bare med 2 takts motor.. Er ikke mye å gjøre med en 4 takts 125 av trim, Om du skal trimme dem så du merker forskjell må du vell opp i 10 tusen for trimsyllinder osv.Arty wrote:Hei.
Noen forslag til enkel trim på Derbi GPR 125, 2011modell?
Noen triks og knep som kan økte aks/fart litt?
Noen tips til potte/effektanlegg? osv.
takk på forhånd!
Re: TRIM til: Derbi GPR 125, 2011. [Trenger Hjelp]
NEi det er faktisk helt feil.
Jeg spurte forhandleren.
1, 2011 og 2010 mod er helt annerledes fra de eldre, nytt design, chassis og kåper. samt motor.
2, trenger ikke potte, det sitter 1plumbe i sykkelen + en lyddemper, ellers er alt elektroniskt.
3, elektronisk trim gjør de på verkstedet for noen lapper. Han sa det var mulig å overhaule sykkelen til 28hester også evnt til mer om man vil omregistrere som "mellom tung mc". Om man skal overhaule til mer en 28hester trengte motoren nytt stempel og en del andre ting. Så der tar du feil
Han sa at de fleste nye 2011-> 4taktere trimmes elektronisk.
Jeg spurte forhandleren.
1, 2011 og 2010 mod er helt annerledes fra de eldre, nytt design, chassis og kåper. samt motor.
2, trenger ikke potte, det sitter 1plumbe i sykkelen + en lyddemper, ellers er alt elektroniskt.
3, elektronisk trim gjør de på verkstedet for noen lapper. Han sa det var mulig å overhaule sykkelen til 28hester også evnt til mer om man vil omregistrere som "mellom tung mc". Om man skal overhaule til mer en 28hester trengte motoren nytt stempel og en del andre ting. Så der tar du feil

Han sa at de fleste nye 2011-> 4taktere trimmes elektronisk.
Re: TRIM til: Derbi GPR 125, 2011. [Trenger Hjelp]
Hvorfor spørre om tips her, hvis forhandleren ga deg svar på alt du lurte på?
Hva er forresten "overhaule"?
Gratulerer med ny sykkel ihvertfall
Hva er forresten "overhaule"?
Gratulerer med ny sykkel ihvertfall

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Re: TRIM til: Derbi GPR 125, 2011. [Trenger Hjelp]
jeg er mål løs. tror du virkelig på dette ?. Mener du da at din 2011 mod med 4 takts motor går bedre enn en 2004 mod samme sykkel med 2 takts motor ?. Fordi om du mener du kan få 28 hk på din 4 takter så er det en del mere enn det som er på 2 takts motoren på de gamle grp...Arty wrote:NEi det er faktisk helt feil.
Jeg spurte forhandleren.
1, 2011 og 2010 mod er helt annerledes fra de eldre, nytt design, chassis og kåper. samt motor.
2, trenger ikke potte, det sitter 1plumbe i sykkelen + en lyddemper, ellers er alt elektroniskt.
3, elektronisk trim gjør de på verkstedet for noen lapper. Han sa det var mulig å overhaule sykkelen til 28hester også evnt til mer om man vil omregistrere som "mellom tung mc". Om man skal overhaule til mer en 28hester trengte motoren nytt stempel og en del andre ting. Så der tar du feil
Han sa at de fleste nye 2011-> 4taktere trimmes elektronisk.