Det hadde hvert verdt detsupermons wrote:Har ikke kassebil eller henger, så da måtte jeg brukt hele sommerferien på å kjøre den opp til OsloNorthman wrote:Hvorfor har du ikke lånt med deg den hjem, og stilt på Grava med skinn og helhjelm?

Det hadde hvert verdt detsupermons wrote:Har ikke kassebil eller henger, så da måtte jeg brukt hele sommerferien på å kjøre den opp til OsloNorthman wrote:Hvorfor har du ikke lånt med deg den hjem, og stilt på Grava med skinn og helhjelm?
Vil du låne en Berlingo og/eller en henger?supermons wrote:Har ikke kassebil eller henger, så da måtte jeg brukt hele sommerferien på å kjøre den opp til OsloNorthman wrote:Hvorfor har du ikke lånt med deg den hjem, og stilt på Grava med skinn og helhjelm?
Synes dette hadde vært knall, så møtes vi på grava til onsdagenBaron von Waffel wrote:Vil du låne en Berlingo og/eller en henger?supermons wrote:Har ikke kassebil eller henger, så da måtte jeg brukt hele sommerferien på å kjøre den opp til OsloNorthman wrote:Hvorfor har du ikke lånt med deg den hjem, og stilt på Grava med skinn og helhjelm?
Hengeren har jeg på varig basis, Berlingoen kan det hende jeg plutselig selger. Jeg bor fortsatt samme sted som da du var innom sist.supermons wrote:Får ikke stilt på grava neste onsdag, har andre planer (pluss andre helgeplaner enn å dra til sørlandet og hente sykkel)
Men hadde vært kult å få til det en dag
Jeg tror den må registreres dessverre, den er å regne for motorisert kjøretøy. Les paragraf 2-3 her: http://www.vegvesen.no/_attachment/160537/binary/297984.supermons wrote:Kult, du får legge ut bilder av restaureringen. Tok oss ikke så fryktelig lang tid å skru sammen sykkelen, gjort i løpet av en kveld eller to
Godt mulig den kan registreres, men tror ikke den må. Usikker på reglene, men pappa hadde iallefall sjekket litt, og sa den funket som sykkel med hjelpemotor.