Da har jeg kræsja... Akkurat vært på butikken, var nesten hjemme, og
bam!, det kommer en unge på sykkel ut i full fart fra en sving.
Folk som har parkert i den svingen er ikke klok. Det står to kassebiler, som blokkerer all sikt i svingen. Og ovenfor det, er det 2 biler som står i vegen også.
Så ungen så ikke meg, jeg så ikke ungen. Det var oppskriften på katastrofe.
Men det går heldigvis fint - jeg får bremset ned så han treffer bare forhjulet, og faller på siden. Spør jo med helt panikk i stemmen, om det går bra. Han sier ja, og spør jo flere ganger...
Jeg å kompisen min setter syklene inn til siden, for vi så at han syklet inn til siden lenger borte i gaten med hans kompis. Så vi gikk bort der, spurte om det gikk bra, han sa fortsatt ja, så da ba vi han om å være forsiktig, og bruke hjelm. Så han fem minutter etterpå, syklet forsatt uten hjelm. Håper han tar på seg hjelmen.
Han brukte ikke hjelm... Jeg er glad jeg ikke kjørte bil, for det hadde mest sannsynlig vært døden for den unge gutten.
Det gikk ihvertfall fint med den unge gutten.
Fikk en heftig skrape på sykkelen framme da, men det er en liten pris for at gutten fortsatt er i live og ikke skadet.
Bilde av skaden
Men er jævlig surt å tenke på at jeg kunne hatt den ungens liv på samvittigheten... jeg kommer ikke til å sove inatt.
Jeg vurderer å kontakte avis og be dem lage en sak om hvor farlig disse parkeringene er. Kommer med bilde av hvordan bilene i den svingen er parkert imorgen.
Idiot parkering, gjør svingen veldig farlig!
Ser ikke i det hele tatt om det kommer noen, og visst de har stor fart er ulykken ute.
Umulig å se opp den svingen

Her er slik jeg ser svingen når jeg sitter på sykkelen

Vanskelig å se om det kommer noen.
Jævlig traumatisk