Frakte sykkel fra Oslo til Bergen. Hvor låne henger?

Prat om tung MC.
vassnes

Re: Frakte sykkel fra Oslo til Bergen. Hvor låne henger?

Post by vassnes »

Lord Erik wrote:Nettopp. Hvis det er feil eller mangler ved sykkelen som han da ikke nevner, så er det hans problem. Han vil på sin side få en skriftlig erklæring på at du skal overføre avtalt sum med penger. Win win. 8)
Det du mener med skriftelig erklering er på samme kontrakten sant? Så får han en kopi, og eg en.

Men om det skulle være noe som han ikke nevner så kan eg på en måte lage "sak" imot han da..
Lord Erik

Post by Lord Erik »

Ja, altså konrakten går begge veier. Han kan bruke den mot deg hvis du ikke betaler hele kjøpesummen til avtalt tid og måte, og du kan bruke den mot ham dersom sykkelen ikke er slik han sier den er. Hvis det er feil med sykkelen som han helt klart må ha visst om, viser du bare til kontrakten og sier at dette ikke er hva dere avtalte.

Fyll ut skjemaet, print ut to versjoner, skriv under og send dem til ham slik at han kan skrive under. Så sender han den ene kontrakten ferdig underskrevet tilbake sammen med sykkelen.
vassnes

Post by vassnes »

Hmmmm. Står på exe.no att de frakter MC, men når eg ringte de, så ble eg bare henvist til ett annet nummer. og når eg ringte det, så fikk eg bare beskjed att de ikke gjorde det. IRRITERENDE :P
Post Reply