[youtube]2FiPgAMXZKI[/youtube]
og en til
[youtube]NxK_rzHAnbE[/youtube]
PERCEPTION - Reasons NOT to ride...or are there?
PERCEPTION - Reasons NOT to ride...or are there?
It is better to exist unknown to the law.
Re: PERCEPTION - Reasons NOT to ride...or are there?
Bra filmer, bra klipping og bra sykkel...
Fikk lyst til å kjøre nå, men var den temperaturen da...
Men kjøring på grusvei... Hmmm... Stakkars undertray
Fikk lyst til å kjøre nå, men var den temperaturen da...
Men kjøring på grusvei... Hmmm... Stakkars undertray

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Ikke noe problem å kjøre nå, det er friskt 
Helt greit til jobb, men når jeg kom hjem i sta var det litt for kaldt egentlig, uansett verdt det. Tar moppa på jobb i morra også

Helt greit til jobb, men når jeg kom hjem i sta var det litt for kaldt egentlig, uansett verdt det. Tar moppa på jobb i morra også

- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Mye morsomme filmer han har. Denne her blir vel snart relevant:
[youtube]jRfxl_qXkcM[/youtube]

[youtube]jRfxl_qXkcM[/youtube]

Fantastisk 

[youtube]5KuWEspUYyI[/youtube]
Haha, geniale videoer! Fikk lyst til å kjøre nå. Jeg må si meg litt uenig med perception-videoen. Det er ikke kjekt å kjøre når føret er elendig, man er gjennomvåt og fingrene er frosne. Tror jeg venter til våren igjen. 
EDIT: Litt artig å se hvor bra videoer kan bli, men er nok voldsomt mye arbeid bak en kort 3-4 minutter snutt slik som det der. Er vel gjerne derfor mange holder seg til fotografier. Husker at det var relativt vanlig å filme ferieminner og andre opplevelser på 90-tallet når jeg var liten, men uten alt arbeidet med redigering har det ikke vært mye å se på i ettertid.

EDIT: Litt artig å se hvor bra videoer kan bli, men er nok voldsomt mye arbeid bak en kort 3-4 minutter snutt slik som det der. Er vel gjerne derfor mange holder seg til fotografier. Husker at det var relativt vanlig å filme ferieminner og andre opplevelser på 90-tallet når jeg var liten, men uten alt arbeidet med redigering har det ikke vært mye å se på i ettertid.
Ja, de gir meg lyst til å kjøre også, men har i grunn lysta hele tiden. Det går fint å kjøre med i dårlig vær, bare man har skikkelige klær, som de sierLord Erik wrote:Haha, geniale videoer! Fikk lyst til å kjøre nå. Jeg må si meg litt uenig med perception-videoen. Det er ikke kjekt å kjøre når føret er elendig, man er gjennomvåt og fingrene er frosne. Tror jeg venter til våren igjen.

Skikkelig utstyr kan gjøre en ellers kald og våt tur til ren moro

Varmeholker
Skikkelige hansker
Regndress
Pinlock(har jeg bare hørt skryt om)
Vanntette støvler
Så er utrolig mye gjort

Tror denne karen jobber med det, synes det er utrolig godt gjennomført. Nesten så man får lyst til å dumpe et par månedslønner i utstyr og prøve selvLord Erik wrote:EDIT: Litt artig å se hvor bra videoer kan bli, men er nok voldsomt mye arbeid bak en kort 3-4 minutter snutt slik som det der. Er vel gjerne derfor mange holder seg til fotografier. Husker at det var relativt vanlig å filme ferieminner og andre opplevelser på 90-tallet når jeg var liten, men uten alt arbeidet med redigering har det ikke vært mye å se på i ettertid.