Da var det ut å kjøpe sykkel igjen, og det jeg lurer på er om noen kan gi meg synspunkter på prisen på 2 sykler jeg har sett på FInn.no.., Det er totalt 2 ulike modeller, Ducati S2R 1000 og Bmw F 800 R, men jeg sliter litt med å bli enig med meg selv. Men det er morsomt å få høre fra andre om de er annonsert til en fornuftig pris, eller om de er overpriset. Spesielt Ducatien. Det er disse 2 det er snakk om...:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=31135310
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=31011779
Ducati og Bmw, er prisen ok...?????
Ducati og Bmw, er prisen ok...?????
Last edited by Barcelona on 19 Oct 2011 22:18, edited 1 time in total.
Re: Ducati og Bmw, er prisen ok...?????
Thja, synsing kan jeg hjelpe med 
Ducati er overpriset, men nydelige å se på, men ikke den du har valgt ut der, og har vakker lyd
BMW er jeg ikke noe fan av, men etter hva jeg har forstått har de godt rykte på seg for holdbarhet, det har vel ikke Ducati...
Hvem av dem liker du best? Prøvekjør litt
Lykke til 

Ducati er overpriset, men nydelige å se på, men ikke den du har valgt ut der, og har vakker lyd

BMW er jeg ikke noe fan av, men etter hva jeg har forstått har de godt rykte på seg for holdbarhet, det har vel ikke Ducati...
Hvem av dem liker du best? Prøvekjør litt

It is better to exist unknown to the law.
- Swellpretty
- MC: Multistrada V4S
Kul bimmer i svart da??
Mulig jeg vurderer det samma med min til våren.. Hva sier du Northman?
Btw, skikkelig OT her nå, men har glømt å spørre om det headsettet er til salgs eller ei
sorry..

Mulig jeg vurderer det samma med min til våren.. Hva sier du Northman?
Btw, skikkelig OT her nå, men har glømt å spørre om det headsettet er til salgs eller ei

sorry..
- Swellpretty
- MC: Multistrada V4S
Kan jo være litt ON-topic også..?
Prisen for den BMW'en er ikke gærn i det hele tatt... Kosta vel drøye 140.000 ny, i fjor... Og med originalt effektanlegg.. Hadde ikke gått veldig langt heller? Bare hive den inn på 10.000km-service til våren, så er det bare å kjøre

Prisen for den BMW'en er ikke gærn i det hele tatt... Kosta vel drøye 140.000 ny, i fjor... Og med originalt effektanlegg.. Hadde ikke gått veldig langt heller? Bare hive den inn på 10.000km-service til våren, så er det bare å kjøre

Har kjørt 3 bmw'er, og den Swellpurdy(du vil hete det til du har sjekket com;) har var ikke gærn.
It is better to exist unknown to the law.