Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Nå er min drevet om en del, så det fungerer greit over hele linja... Vipper bakhjulet på 3 giret uten clutch.
Har ikke prøvd den med orginal dreving, men er nok som du sier ja.
Du burde absolutt teste en om du har mulighet
Har ikke prøvd den med orginal dreving, men er nok som du sier ja.
Du burde absolutt teste en om du har mulighet
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Hva slags drev var det originalt, og hva har du nå?Jarle wrote:Nå er min drevet om en del, så det fungerer greit over hele linja... Vipper bakhjulet på 3 giret uten clutch.
Har ikke prøvd den med orginal dreving, men er nok som du sier ja.
Du burde absolutt teste en om du har mulighet
It is better to exist unknown to the law.
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Litt usikker her... Har nå 47 bak ihvertfall... Mener det er drevet 2 tenner ned foran og. Eller var det 1 tann
Tror det er 45 orginalt og så er det drevet 2 tenner opp bak og 1 tann ned foran.
Tror det er 45 orginalt og så er det drevet 2 tenner opp bak og 1 tann ned foran.
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
-1 fremme +2 bak er poppis har jeg lest meg til, vurderer å gjøre det samme på min, er bare litt usikker på hvor livlig ho blir, forhjulsløft hele tia er ikke bare positivt...Jarle wrote:Litt usikker her... Har nå 47 bak ihvertfall... Mener det er drevet 2 tenner ned foran og. Eller var det 1 tann
Tror det er 45 orginalt og så er det drevet 2 tenner opp bak og 1 tann ned foran.
Merket du stor forskjell, eller var det sånn når du fikk den?
It is better to exist unknown to the law.
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Er visst det som er oppskriften virker det som... Var sånn når jeg kjøpte den.
Blir til det du vil Kan fint dra den maks på andre giret uten å må kjempe med å holde den nede.
Men kan fint få den opp raskt og
Er det ikke litt mer Nm i din da, så kanskje bare en tann ned foran f.eks.
Blir til det du vil Kan fint dra den maks på andre giret uten å må kjempe med å holde den nede.
Men kan fint få den opp raskt og
Er det ikke litt mer Nm i din da, så kanskje bare en tann ned foran f.eks.
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Thja... Er greit med drag, mener ho er litt kortere også...
Me får sjåååå
Me får sjåååå
It is better to exist unknown to the law.
- MowZ
- Posts: 1275
- Joined: 21 Jan 2008 15:44
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Grunnen til at jeg ikke har så lyst til å bytte er jo at rn09 har noe av det råeste bunn/mellomregisteret i racingklassen og det er det som er gøy til vanlig kjøring... power wheelies i 1 og 2. Følte at jeg måtte opp over 150 for å bruke zx-10 'en og da begynner farta å bli ganske så høy, så lite vits til vanlig bruk + at lappen ryker med en gang. Føltes litt som en 600, gire ned til 1 gir for å kjøre forbi fort i 60 osv. Neddreving er greit nok, det hjelper en del, hjulløft i 3 er hårete! Veldig lyst til å prøve!Jarle wrote:Nå er min drevet om en del, så det fungerer greit over hele linja... Vipper bakhjulet på 3 giret uten clutch.
Har ikke prøvd den med orginal dreving, men er nok som du sier ja.
Du burde absolutt teste en om du har mulighet
BMW S1000RR, Simply the best!
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Jeg tok den helt ut og pimpa sykkelen noe så inne i hampen på forsommeren.... spent på hva jeg finner på i vinter da men.
Denne ble montert:
Denne ble montert:
Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro...
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Puls og pust!? Da gjenoppliver vi tråden
Tilbrakte jeg litt tid i garasjen i går. Monterte flush blinklys (ved å bytte ut de gamle fyrtårnene av noen blinklys sparer jeg hele 160 gram og unngår mye vindmostand ), aluminium chainguard pg sorte probolt fuel cap skruer.
Flush blinlys
Chainguard
Probolt fuel cap skruer
Tilbrakte jeg litt tid i garasjen i går. Monterte flush blinklys (ved å bytte ut de gamle fyrtårnene av noen blinklys sparer jeg hele 160 gram og unngår mye vindmostand ), aluminium chainguard pg sorte probolt fuel cap skruer.
Flush blinlys
Chainguard
Probolt fuel cap skruer
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Ser bra ut
Hadde flushmounts på min SRAD jeg også, hjelper sinnsykt på utseendet å slippe følehornene.
Hadde flushmounts på min SRAD jeg også, hjelper sinnsykt på utseendet å slippe følehornene.
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Takker. Gjorde mye for utseendet å fjerne de gamle lyskasterne ja Tenker også på å bytte ut speilene til nyere gsxr speil, men alt til sin tid.
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Jeg hadde 01-03 speil på min (billigspeil fra ebay), funket fint
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
Tenkte på disse ja, har også lest at speilene fra ZX6R også skal passe over uten for store modifiseringersupermons wrote:Jeg hadde 01-03 speil på min (billigspeil fra ebay), funket fint
- SteinarPedersen
- Posts: 124
- Joined: 11 May 2018 14:47
- MC: Alt på internett er løgn.
Jeg kjører hele året på en KTM Adventure 1090 - 2018
Re: Worklogs (Post arbeid du har gjort på din sykkel her)
NÅ er min nyanskaffede KTM 1090 Adventure klar for tur!
Jeg har handla både fra Ebay, Spinning Wheel Mysen, AMD, touratech, arbeidslys og hos venner!
Hva har jeg gjort?
Styredemper!
Denne utgaven kommer ikke med demper som standard, og har for liten diameter på gaffelen til å bare sette på demper fra adventure R. Jeg kjøpte likegodt et dempersett fra touratech, gaffelfeste fra SWM og shimset klemma og strammet til. Helt suverent med styredemper!! [emoji108]
Sump-guard / skid-plate!
Beskyttelse under motoren. Kjøoy hos touratech. Tror den egentlig er ment for R, men med et 6mm stålborr og et nyanskaffet Hull i motorblokka, fikk jeg festa den!
Annet
- oransjfargede beskyttelsespanel til clutch slave pg til reservoarer, (ebay)
- Rallypegs (power parts)
- Varmeholker (power parts)
- Offroad mode (power parts)
- Motorbøyle fra en venn, lakkert opp og montert sammen med touratech sin øvre motorbøyle
- Beskyttelsesfilm til display (ebay)
- Fjernet vakuum-greia under setet
- Styrebag fra touratech til småting
- Beskyttelsesgrill til lykt (ebay)
- Radiator-beskyttelse (eBay)
Skal monteres
- Nye pærer (h11 LED) (viste seg å være canbus på sykkelen, så skal bestille cyclops LED)
- Ekstralys fra afbeidslys.no, ligger å venter på at jeg gidder å lage ledningenett til de.
- Comfortseter (power parts)
- Tankveskering fra AMD, givi (arvet fra forrige MC)
Anskaffes på sikt:
- Litt mer offroadvennlige dekk
- Myke sidevesker
- Stor baggasjeplate
Morsomt nok er noe av utstyret anskaffet som "reservedeler" og da har ikke alle skruer fulgt med. Heldigvis hsr jeg en god del skruer og utstyr liggende, og alt er festet med locktite. Det blir gøy når jeg skal demontere noe igjen en gang i fremtiden...
Totalpris MC med alt av utstyr så langt: 180.000,-
Jeg har sett på enduristan sidevesker, men veldig usikker på om jeg bør ha et stativ for at de skal passe.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Jeg har handla både fra Ebay, Spinning Wheel Mysen, AMD, touratech, arbeidslys og hos venner!
Hva har jeg gjort?
Styredemper!
Denne utgaven kommer ikke med demper som standard, og har for liten diameter på gaffelen til å bare sette på demper fra adventure R. Jeg kjøpte likegodt et dempersett fra touratech, gaffelfeste fra SWM og shimset klemma og strammet til. Helt suverent med styredemper!! [emoji108]
Sump-guard / skid-plate!
Beskyttelse under motoren. Kjøoy hos touratech. Tror den egentlig er ment for R, men med et 6mm stålborr og et nyanskaffet Hull i motorblokka, fikk jeg festa den!
Annet
- oransjfargede beskyttelsespanel til clutch slave pg til reservoarer, (ebay)
- Rallypegs (power parts)
- Varmeholker (power parts)
- Offroad mode (power parts)
- Motorbøyle fra en venn, lakkert opp og montert sammen med touratech sin øvre motorbøyle
- Beskyttelsesfilm til display (ebay)
- Fjernet vakuum-greia under setet
- Styrebag fra touratech til småting
- Beskyttelsesgrill til lykt (ebay)
- Radiator-beskyttelse (eBay)
Skal monteres
- Nye pærer (h11 LED) (viste seg å være canbus på sykkelen, så skal bestille cyclops LED)
- Ekstralys fra afbeidslys.no, ligger å venter på at jeg gidder å lage ledningenett til de.
- Comfortseter (power parts)
- Tankveskering fra AMD, givi (arvet fra forrige MC)
Anskaffes på sikt:
- Litt mer offroadvennlige dekk
- Myke sidevesker
- Stor baggasjeplate
Morsomt nok er noe av utstyret anskaffet som "reservedeler" og da har ikke alle skruer fulgt med. Heldigvis hsr jeg en god del skruer og utstyr liggende, og alt er festet med locktite. Det blir gøy når jeg skal demontere noe igjen en gang i fremtiden...
Totalpris MC med alt av utstyr så langt: 180.000,-
Jeg har sett på enduristan sidevesker, men veldig usikker på om jeg bør ha et stativ for at de skal passe.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk