Ny her inne.
- Swellpretty
- MC: Multistrada V4S
Re: Ny her inne.
Ja det er visse her inne som har litt konsentrasjonsvansker, så det sklir litt ut innimellom 

Igrunn helt håpløse er dem..... lalalaSwellpretty wrote:Ja det er visse her inne som har litt konsentrasjonsvansker, så det sklir litt ut innimellom

Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro... 
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404

Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
Henger meg på de andre og sier velkommen til forumet! Kjekt med flere damer, syntes det er en liten skeivfordeling. 

Er litt enig i det du sier her, så slutt å dra inn alle de skeive vennene dine LordenLord Erik wrote:Henger meg på de andre og sier velkommen til forumet! Kjekt med flere damer, syntes det er en liten skeivfordeling.

It is better to exist unknown to the law.
Så mye som du og Swellpretty driver å kakler fram og tilbake inne på enkelte tråder her, så vet jeg ikke hvem som er mest skeiv. 

Swell er ikke her nå, så da kan vi vel være enige om at det er han?Lord Erik wrote:Så mye som du og Swellpretty driver å kakler fram og tilbake inne på enkelte tråder her, så vet jeg ikke hvem som er mest skeiv.

It is better to exist unknown to the law.
- Swellpretty
Yeah yeah Mr. Grandmother! Pick on the little guy!
Og hvorfor er plutselig jeg blitt skeiv? Som han godeste skjørtejegeren stiandre sier; It takes one to know one!!
Fucktards!
Og hvorfor er plutselig jeg blitt skeiv? Som han godeste skjørtejegeren stiandre sier; It takes one to know one!!

Fucktards!

Dette får dere to jenter ordne opp mellom dere, jeg blander meg ikke inn. ;D
Var det ikke jeg som var skeiv?Swellpretty wrote:Yeah yeah Mr. Grandmother! Pick on the little guy!
Og hvorfor er plutselig jeg blitt skeiv? Som han godeste skjørtejegeren stiandre sier; It takes one to know one!!![]()
Fucktards!
Honda CBR600F 2011

- Swellpretty
Det trodde jeg også med en gangSuz wrote:Var det ikke jeg som var skeiv?

Men nå som ikke Northman er her, så kan vi godt si at det er han også!

Mannfolk altså, ombestemmer seg så snart man snur ryggen til... Men okey, jeg er med på den!Swellpretty wrote:Det trodde jeg også med en gangSuz wrote:Var det ikke jeg som var skeiv?![]()
Men nå som ikke Northman er her, så kan vi godt si at det er han også!

Honda CBR600F 2011