Etter som det jeg tror så leverer ikke biltema bullfighter men selve bullfighter butikken... tror det er litt smak og behag med klær osv. mangen jeg kjenner kjører med biltema sine bukser og sier at det er en av de beste buksene de har kjørt i og de har kjørt i andre bukser som koster ørten tusen! Men som sagt smak og behag! hør litt forskjellige meninger.. gå og prøv litt klær osv, søk etter tester osv før du bestemmer eg! det er min anbefaling[/quote]
Men du snakket om bullfighter.. du kan ikke sammenligne biltema sitt og bullfighter og si at biltema sitt ikke holder deg tørr.. men med mine og andre jeg kjenner sin erfaring holder biltema sitt utstyr deeg både varm og tørr. så ikke sammenlign bullfighter sitt med biltema sitt når du ikke har prøvd det og så sier at du bør kjøpe et utstyr som holder deg tør og varm. Tror på deg at det er verdt og spante på seg ett utstyr som holder de gtørr og varm og ja det gjør biltema sitt;) og det er billig. win win situasjon

Det jeg mente var at du bør heller kjøpe klær som holder deg tørr, varm og e konfortabel å ha på. Blir du våt e det ikke så gøy lengre ![/quote]