Lykke til med salg, er litt i samme båt som deg der. Solgte min og titter litt på motard.
Grattis med verksted også, høres digg ut med stor mekkeplass! Hva skal skrus på først?
Off, nattesøvnen gikk til heeeeelvet takket være j***a jutjube! (søk på rdlx3m/sperra, se på kjøringen deres i kroatsia, og du får garantert ikke sove)supermons wrote:Er jo derfor man er inne her, for å få tiden til å gå frem til sesong igjen
Lykke til med salg, er litt i samme båt som deg der. Solgte min og titter litt på motard.
Grattis med verksted også, høres digg ut med stor mekkeplass! Hva skal skrus på først?
Haha, så flink er jeg til å lese hele trådenJarle wrote:Ta en titt på første side
SXV er jeg også skeptisk til. Synd igrunnm for det er jo som du sier en dødskul sykkel!supermons wrote:Alltid morro med videoene til RDL
Har set litt på SMR510 selv, og selvsagt på SXV siden den er dødskul, er bare litt skeptisk til "ryktet" den har. Også sett på litt forskjellige KTM.
Hva slags Audi har du? Har tråd på VACN?
Hehe, er kjent med det der jeg også=Psupermons wrote:Ingen store planer, fikse litt smårusk også selge til våren tenker jeg. Har det med å bytte kjøretøy en del
Se der ja, så kjent ut det profilbildet