I værste tilfelle kjører jeg med det originale skiltet under setet, så eg kan prøve meg på "feilmontering"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Njaaa, så streng da!Jarle wrote:Dette er det tåpeligste jeg vet om. Vil du ha bråk og bøter så kjører
du med mini skilt. Vil du unngå det, kjør med orginalt.
Søk opp på flere fora, og du ser at de fleste ender med bøter på flere tusen kroner... Kamerat av meg ble tatt i fjor sommer og fikk 5.000,- Sure penger for noe som ikke er en posør effekt engang.
Mine 2 slanter.
Northman wrote:Njaaa, så streng da!Jarle wrote:Dette er det tåpeligste jeg vet om. Vil du ha bråk og bøter så kjører
du med mini skilt. Vil du unngå det, kjør med orginalt.
Søk opp på flere fora, og du ser at de fleste ender med bøter på flere tusen kroner... Kamerat av meg ble tatt i fjor sommer og fikk 5.000,- Sure penger for noe som ikke er en posør effekt engang.
Mine 2 slanter.Ser fordelene med det også jeg, er ikke alle som kun er ute etter å posere vettu
men ikke verdt bråket. Vil man unngå bråk og bøter styrer man vel unna 2-hjulinger?
Hva var problemet med plastskilt?RockeRolf wrote:Og de er av aluminium som de gamle var før plasten kom.
Lurer på hva eksperimentet kosta? Svenskene gjorde jo akkurat samme feilen og gikk tilbake til alu, de også.