Hadde i fjord oppe denne tråden om en Ducati 916 som en slektning skulle selge, men da økonomien ikke helt klarte og forsvare hva som kunne komme opp av reprasjoner så takket jeg pent nei. Om det var et lurt valg eller ikke er umulig å si, men at jeg likte sykkelen kan jeg si

Var også på nære nippet til å reise til Hamar og se på en 93' Honda CBR 600f (ombygget til streetfighter), men da det var såpass mye nedbør og en hadde blitt alt for vandt til å sitte tørr og fin inne i bil, så ble den sykkelen solgt før jeg rakk å få ut fingeren.
Nå sitter jeg her igjen i en kald februar måned og begynner å sikle på sykkel igjen, og vil gjerne ha noen tips

Alt er så klart opp til hver enkelt om en liker ting eller ikke, så litt erfaring og råd blir satt mest pris på

Litt kriterier som jeg tenker ved kjøp:
- Har fortsatt igjen en sesong med "mellomklasse", så om den kommer ferdig ned plombert så er det en fordel (evt så kan jeg vente til neste sommer igjen)
- Jeg er ca. 190cm høy, så en ålreit sitte stilling er alltid flott. Småe sykler må utgå (ikke noe stort problem vil jeg tro i stor sykkel klassen).
- Sykkelen skal evt pendles med, og med en strekning hver vei på 170km (kjøres helger), så må nesten motarder og slikt utgå????
- Har hatt r-sykkel før (eller lett-mc med r-utseende) og likte disse, men vil tro større r-sykler vil koste en del og forsikre, så om en har en som er rimelig forsikring på, så er det bare et pluss.
Så er det prisen da.. Jeg tror jeg vil sette et max pris på 50.000kr da jeg ikke ønsker å svi av alt på mc..
Da er det bare å komme med forslag!

--
Alex