Er veldig usikker på hva jeg ender opp med, ligger jo nesten ingen interessante R-sykler på finn nå Ligger et par kule SM der, men usikker på høyde og et par praktiske punkt, som nøkkel og sånt. Ikke så veldig bekymret om hvor behagelige de er, kjører nesten aldri mer enn dagsturer.
Spørs hvor mye tid jeg får før jul uansett, har ikke begynt på julegavene enda!
Få av de til salgs, og vil heller ha en veldig morsom enn en litt morsom SM. Tar oljeskiftene selv, så ingen problem å gjøre det et par ganger i løpet av sommeren.
Får håpe jeg får snappet til meg en til vinterpris litt før sesongen starter, syklene på våren forsvinner jo på dagen som regel.
supermons wrote:Få av de til salgs, og vil heller ha en veldig morsom enn en litt morsom SM. Tar oljeskiftene selv, så ingen problem å gjøre det et par ganger i løpet av sommeren.
Får håpe jeg får snappet til meg en til vinterpris litt før sesongen starter, syklene på våren forsvinner jo på dagen som regel.
Har en TE stående ved siden av Berg'n min som jeg får kjørt innimellom med piggdekk! makan til bra kjøremaskin ass. og for å ikke snakke om serviceintervallene.
Verdt å ta en titt på en slik, faktisk sånn at den står høyt på min liste til neste år. http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=32117949
Leste på et forum at årsaken til hyppige oljeskift på slike sykler skyldes at dem ikke takler å gå på lavt turtall og at å gå på tomgang er noe disse motorene ikke liker. Er det sant?
Ulvinnen wrote:Du er vel voksen nok til å vurdere Harley nå
Hehe, jeg som fortsatt er i tjueåra? Jeg ser for meg noe europerisk jeg
Det er nok fordi Boxer Wolf har kjøpt seg chopper og Lølle har planer om å kjøpe seg en Harley at jeg bare venter på hvem som blir den neste. Men det er vl fare for at jeg må vente til du passerer 40, du også.