Clutch-hendel brukket - hvor kjøpe ny?
Clutch-hendel brukket - hvor kjøpe ny?
Guttungen hadde parkert sin Yamaha XV125 Virago med støtta på noe is i dag. Da han kom tilbake hadde sykkelen veltet og clutch-hendelen brukket. Jeg regnet med at dette kan skaffes hos vår lokale Yamaha-forhandler, men det er kanskje noen som har tips til gode nettbutikker eller lignende som også skaffer dette? Noen tips?
Re: Clutch-hendel brukket - hvor kjøpe ny?
24mx.no har noe. Ellers selvfølgelig ebay, dersom du kan vente 4-7 dager (spørs hvilken shipping du velger).
ingen KiM, ingen kos
Takker, 24mx.no hadde på lager. Bestilling er gjort!
Noen som vet hvor lang leveringstiden pleier å være fra denne nettbutikken?
Noen som vet hvor lang leveringstiden pleier å være fra denne nettbutikken?
Har ikke erfaring, men copy + paste:
"Vi leverer daglig varer over hele Norge, Skandinavia og Europa. Vi gjør alltid vårt ytterste for at du skal få dine produkter så raskt som mulig!
Lagerførte varer på vår internettbutikk leveres til det sentrale Oslo-området over natten; Østlandet, Sør-Norge og Vestlandet 2 - 3 dager og Mitt-Norge inklusive Nord-Norge 3 - 6 dager. Ligger produktene på eksterne lager legges ytterligere 2 - 5 dager til på total frakttid. "
"Vi leverer daglig varer over hele Norge, Skandinavia og Europa. Vi gjør alltid vårt ytterste for at du skal få dine produkter så raskt som mulig!
Lagerførte varer på vår internettbutikk leveres til det sentrale Oslo-området over natten; Østlandet, Sør-Norge og Vestlandet 2 - 3 dager og Mitt-Norge inklusive Nord-Norge 3 - 6 dager. Ligger produktene på eksterne lager legges ytterligere 2 - 5 dager til på total frakttid. "
ingen KiM, ingen kos
Flott! Da har jeg den en av de aller første dagene da!