Operahuset i oslo
-
- MC: 1999 SuzukiGz125 Marauder
Operahuset i oslo
Om jeg tilfeldigvis skulle ta en motorsykkel å kjøre på taket og børne på operahuset i oslo, hva slags straff kan jeg regne med å få om jeg blir tatt?
Re: Operahuset i oslo
du kan jo alltids ringe politiet å høre med de som skal ha peiling på dette
Vil tro at straffen er vannskelig å spå, siden ingen har vært dristig nok til å prøve dette

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
- Kristian V.
Glem straffen, her er det andre ting som er viktigere å tenke på:
1. Vær så anonym som mulig, altså så lik alle andre MCer der ute. Ikke se spesiell ut eller ha klare kjennetegn vitner kan peke deg ut på.
2. Tenk på (evt finn ut) hvor kjapp/treg responstiden til Politiet er.
3. Ha fluktruten klar i hodet FØR stuntet!
Kjapt inn, kjapt ut!
PS: Frasier meg alt ansvar for overnevte veiledning!! Du bestemmer selv om du vil bryte loven!
Lykke til!
1. Vær så anonym som mulig, altså så lik alle andre MCer der ute. Ikke se spesiell ut eller ha klare kjennetegn vitner kan peke deg ut på.
2. Tenk på (evt finn ut) hvor kjapp/treg responstiden til Politiet er.
3. Ha fluktruten klar i hodet FØR stuntet!
Kjapt inn, kjapt ut!
PS: Frasier meg alt ansvar for overnevte veiledning!! Du bestemmer selv om du vil bryte loven!
Lykke til!

- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
4. Ikke post om det på nettet først 
Skal forresten godt gjøres å overgå denne:
[youtube]dWh9tO9KJ5U[/youtube]

Skal forresten godt gjøres å overgå denne:
[youtube]dWh9tO9KJ5U[/youtube]
- Bergersen
- MC: 09 Yamaha R6
10 Husaberg FS570 (solgt) - Location: Hadeland
Sannsynligvis så står det ikke noe skilt som sier at man ikke kan kjøre mc på taket der
Så kjør på og spill dum hvis du skulle være så uheldig og bli stoppet

Den forklaringen kommer til kort dersom man kjører på bakhjul og herjer litt, noe man gjerne vil dersom man først skal ta seg bryet med å kjøre der?
Virkelig? Er jeg den eneste som kommer til å skrive noe slik som at det burde være unødvendig å bruke skattepenger på å fjerne brent gummi fra et marmortak fordi en idiot har lyst å burne på det?

EDIT: Kanskje jeg bare har en lav toleranse for vandalisme, men dette er en type tråd jeg forventer å finne på bike.no. Ikke her.

EDIT: Kanskje jeg bare har en lav toleranse for vandalisme, men dette er en type tråd jeg forventer å finne på bike.no. Ikke her.
- Kristian V.
Om man snakker om hva skattepenger blir brukt til så er nok dette bare en 1/100.000.000.000 av en dråpe i havet i forhold til andre unødvendige ting skattepenger blir brukt til i og utenfor dette landet, så litt av mine skattepenger kan gjerne gå til å vaske bort litt svidd gummi.
Kunne startet med å skrive om hva skattepenger burde og burde ikke gå til, men politikk gidder jeg ikke diskutere.
Kunne startet med å skrive om hva skattepenger burde og burde ikke gå til, men politikk gidder jeg ikke diskutere.
+1Lord Erik wrote:Virkelig? Er jeg den eneste som kommer til å skrive noe slik som at det burde være unødvendig å bruke skattepenger på å fjerne brent gummi fra et marmortak fordi en idiot har lyst å burne på det?![]()
Nei, jeg var ikke ute etter en politisk diskusjon heller egentlig, og du har helt rett i at det er en dråpe i havet. Det økonomiske argumentet faller nok derfor litt i grus enten det er tagging, ruteknusing eller burning på operahuset vi snakker om. Når jeg reagerer er det fordi jeg syntes det høres ut som en helt meningsløs og umoden ting å gjøre, så jeg er litt overrasket over at ikke flere tok avstand fra det.Kristian V. wrote:Om man snakker om hva skattepenger blir brukt til så er nok dette bare en 1/100.000.000.000 av en dråpe i havet i forhold til andre unødvendige ting skattepenger blir brukt til i og utenfor dette landet, så litt av mine skattepenger kan gjerne gå til å vaske bort litt svidd gummi.
Nå vet jeg ikke hvor gammel trådstarter er, men når han kjører 125 ccm og vurderer å burne på operahuset, så antar jeg at han ikke er spesielt gammel. Det siste fyren trenger er oppfordringer til å begå vandalisme fra andre motorsykkelentusiaster som burde vite bedre. Det er min mening in any case. Jeg forventer ikke å overbevise noen om noe som helst, men en reaksjon var på sin plass.
- 700RR
- MC: :
-04 z750
-96 535 XV : Solgt
-05 CRF 450R : Solgt
-10 SMC RR : Solgt
-08 GSXR 600 : Solgt
-11 690 SMC : Solgt
-08 FS650e : Solgt - Location: Frstad/Bergen
DO it!
men husk at du kjører på taket til et offentlig byggg...
men husk at du kjører på taket til et offentlig byggg...

supermons wrote:de fleste går jo fra R til motard