Har en Suzuki Gsx600-R og ved slakk nedbremsin så vibrerer styre noe, dette ødelegger endel av morroa og er irriterende.
Det er 2 stk kallipere og 2 stk flytende skiver. Disse er NYE! Jeg mistenker styrelager, men da dette er min første tungmc så aner jeg ikke hva som er styrelager på min :p
Kan noe være behjelpelige? hadde blitt evig takknemlig!!
Er du helt sikker på at det ikke er skivene?
Er det styrelager vil jeg tro at du vil merke risting når du ikke bremser også. eller "knepping" når du bremser!
Bare vibrasjon når du bremser tyder på skivene eller kaliperne. Har samme problemet med ene skiven min!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Har du byttet klosser også? Kan være du har pusebremset for mye eller at det har kommet belegg på dem. Ta noen 200 til 0 - oppbremsninger etter hverandre og få dem ordentlig varme. Skjer stadig vekk på en del biler jeg har vært borti, hvor hele rattet vibrerer, og hvor det går seg til når man får brukt dem litt.
hadde samme problemet med min blackbird tidligere. jeg var sikker på at skivene hadde slått seg, men viste seg at det hadde samlet seg mye dritt i ringene som skivene flyter på. jeg brukte wd40 spray. til slutt merket jeg at skivene kunne beveges bittelitt. brukte derretter bremsespray...
høres ut som skiveproblemer. er de flonka nye, kan det hende de har slått seg. skal ikke mer til enn gloheite skiver i en kald vannpytt.