Styling Daelim Roadwin

Prat om lett MC.
Post Reply
Mr. Magelius
Posts: 82
Joined: 11 May 2012 15:28

Styling Daelim Roadwin

Post by Mr. Magelius »

Hei :) Kjøper straks en Daelim Roadwin 125. Jeg vurderer å style opp sykkelen litt, den ser jo nydelig ut, men framlykten synes jeg gir noe retro-look. Så jeg lurer på om noen har erfaring med styling av denne? Lakken er jo en ting, men en ny lykt, evt. "Transformer" fra speedoptions eller noe annet? Og vurderer racingfilter i rødt eller hvit :D
Mr. Magelius
Posts: 82
Joined: 11 May 2012 15:28

Re: Styling Daelim Roadwin

Post by Mr. Magelius »

*bumb*
User avatar
jontosen
Posts: 84
Joined: 09 Jul 2011 20:24
MC: - Cagiva Mito 125 2005
x - Honda NSR 125 1997
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Re: Styling Daelim Roadwin

Post by jontosen »

E jo allerede ein tråd om AKKURATT same emne, som du faktisk har skreve i :P
"Being second is to be the first of the ones who lose." - Ayrton Senna
Mr. Magelius
Posts: 82
Joined: 11 May 2012 15:28

Re: Styling Daelim Roadwin

Post by Mr. Magelius »

Ja, men det var ingen som faktisk hadde prøvd det der...
QuantyxZ
Posts: 63
Joined: 02 May 2011 22:44
MC: Daelim Roadwin 125 Naked Version
Location: Åsane is the shit <3 Bergen by stolt og kry<3

Re: Styling Daelim Roadwin

Post by QuantyxZ »

Kanskje du kunne spurt om det på den forrige tråden da :P Menne nei sitter og tenker på det samme med Roadwinen min... Har lyst til å bytte lykt men personlig syntes jeg transformerlykten ser billig, kjiip og stygg ut, men det er da min personlige mening! Jeg vurderer sterkt og bytte til en KTM Diamond lykt av denne typen http://www.google.no/imgres?q=KTM+diamo ... 3,s:0,i:97

Den koster litt mer peng men jeg vil tro den gir en mye kulere look og vil ligne litt mer på en KTM duke, syntes faktisk Daelimen og Duken er litt lik om du tenker deg om :P
Don't kill or die tryin;)
Mr. Magelius
Posts: 82
Joined: 11 May 2012 15:28

Re: Styling Daelim Roadwin

Post by Mr. Magelius »

Ja, jeg er helt enig i at den ser ut som noe som kommer med frokostblandingen... Har sett litt rundt, en Diamond lykt hadde ikke vært en dårlig ide :P Uansett er ikke Transformer lykten e-merket og er ikke godkjent for veibruk :P
Post Reply