Hvor kan jeg kjøpe Küryakyn deler i Norge/Sverige?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
Dodraugen
MC: Yamaha XVS 950a Midnight Star

Hvor kan jeg kjøpe Küryakyn deler i Norge/Sverige?

Post by Dodraugen »

Driver å ser på noen fine ting fra Küryakyn, men er jo så himmla dyrt å importere til Norge. Er det noen her som vet om firmaer som har en grei pris på deler fra de? Har gogglet, men sliter litt med å finne det jeg vil ha ;)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Hvor kan jeg kjøpe Küryakyn deler i Norge/Sverige?

Post by tshansen »

Kjenner ikke til noe firma selv som selger slike deler i Norge, men skal se om jeg klarer å gjør noen kjappe søk :-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Dodraugen

Post by Dodraugen »

Jeg har funnet ett firma i Stavanger, men der koster det det samme som om jeg importerer det selv =D
custom
MC: 96 Yamaha Xv 1100
2008 xv1900
X 80 Suzuki Gsx 750
X 78 Suzuki Gs 750

Post by custom »

Jeg har sjøl kjøpt mye Küryakyn deler fra usa, der har jeg handlet hos cruiser customizing for det meste. de sender på rimligste måte, men du må betale moms på frakt og deler i tillegg når du henter på Posten.
Alle som selger Küryakyn deler i Norge må også betale moms på deler og frakt, forhandlere får momsen tilbake, men må ta moms ved utsalg i tilleg til avansen de skal ha, så dette går sikkert opp i opp. du nevner ikke hva du er ute etter, men om du skal ha noe som er billigere må du nok se på andre leverandører en Küryakyn siden de ikke har de rimligste prisene.
Om du skal ha ned prisen til Norge er det beste og gå sammen med andre og handle mye slik at dere kan dele på frakten.
Tror Lazy Boys har en del Küryakyn, men det er vel mest som passer Harley`s
mvh
Custom
I stallen
xv 1100 a 95 ombygd
xv 1900 midnight star 2008
Dodraugen

Post by Dodraugen »

custom wrote:Jeg har sjøl kjøpt mye Küryakyn deler fra usa, der har jeg handlet hos cruiser customizing for det meste. de sender på rimligste måte, men du må betale moms på frakt og deler i tillegg når du henter på Posten.
Alle som selger Küryakyn deler i Norge må også betale moms på deler og frakt, forhandlere får momsen tilbake, men må ta moms ved utsalg i tilleg til avansen de skal ha, så dette går sikkert opp i opp. du nevner ikke hva du er ute etter, men om du skal ha noe som er billigere må du nok se på andre leverandører en Küryakyn siden de ikke har de rimligste prisene.
Om du skal ha ned prisen til Norge er det beste og gå sammen med andre og handle mye slik at dere kan dele på frakten.
Jeg ser på f.eks. Powerpointen og iso grippene deres. Så vil ikke ha fra noen andre ;) Syns bare det er så syns at jeg må betale så mye ekstra for å få det hit :)
custom
MC: 96 Yamaha Xv 1100
2008 xv1900
X 80 Suzuki Gsx 750
X 78 Suzuki Gs 750

Post by custom »

Dodraugen wrote:
custom wrote:Jeg har sjøl kjøpt mye Küryakyn deler fra usa, der har jeg handlet hos cruiser customizing for det meste. de sender på rimligste måte, men du må betale moms på frakt og deler i tillegg når du henter på Posten.
Jeg ser på f.eks. Powerpointen og iso grippene deres. Så vil ikke ha fra noen andre ;) Syns bare det er så syns at jeg må betale så mye ekstra for å få det hit :)
Det er klart at det koster, men du får gjøre som meg og betal og bli veldig fornøyd, har sjøl Flaming iso grip fra Küryakyn med hådledd twist på gass.
De varer jo lenge og er lekre, så det er jo en trøst :)
mvh
Custom
I stallen
xv 1100 a 95 ombygd
xv 1900 midnight star 2008
Post Reply