Trenings topicen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

Mye kjører du i skulderpress med maualer shaft?
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Trenings topicen

Post by Kristian V. »

Oi..trening ja! Det har man ikke gjort på en stund... :roll:

Etter at jeg nådde 80kg i vekt her for noen mnd siden, så gikk alt rett i dass rett etterpå.
Nå er har jeg tatt av meg 6-7kg på 1,5 mnd ca..så da er man tilbake på 0 :(

Skal prøve å komme igang igjen etter påske, så man er fit for fight til sommeren.
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

hehe har du glemt bort det i påsken dua :-) æsj, kjipt å starte "på nytt" men jo fortere man kommer i gang jo bedre!
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Trenings topicen

Post by Kristian V. »

Glemt og glemt.. er vel motivasjonen som gikk rett i dass! men får prøve å få orden på det til neste uke! :P

Men må innrømme at det har faktisk vært litt deilig å gi litt faen en periode også...helt til man sjekker vekta.
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

Hehe ja regna med det. Man går jo fort opp 2 kilo bare i væske da når man begynner igjen. Nå har jeg vært forholdsvis flink i lengere tid så begynner å se noe resultater :-) man burde ikke kutte helt ut (selv om det er digg) men heller trappe ned så man får inn 1 dag i uka eller ett eller annet så slipper man og begynne helt på 0 :-)
BMW S1000RR, Simply the best!
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Trenings topicen

Post by Lord Erik »

Kukerundtsyndromet.

1) :lol: :lol: =D>

2) Jeg er redd jeg kanskje lider av det selv. :(
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Trenings topicen

Post by Kristian V. »

Jeg skal TVINGE meg selv ned på trening i kveld! Må bare lade opp med litt god næring først! Og bare man kommer seg ned første dagen, så tror jeg alt går bedre..håper jeg!
Har til og med blitt lurt ut for å jogge fremover! (ja, hun er ung og pen!) :lol:

Er spent på hvor dette ender opp...ja ang treninga altså! Ikke lenge til sommeren er her nå...
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Trenings topicen

Post by Kristian V. »

Fikk trent etter forrige innlegg, både bryst og bein samme kvelden. men dæven, aldri vært så lemster noen gang!! 2. dagen etter treninga var helt jævlig! :P

I dag fikk jeg pakke fra PF, så da håper jeg ikke de 80kg er langt unna igjen:

Image

:twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
700RR
Posts: 374
Joined: 10 Feb 2011 00:34
MC: :
-04 z750
-96 535 XV : Solgt
-05 CRF 450R : Solgt
-10 SMC RR : Solgt
-08 GSXR 600 : Solgt
-11 690 SMC : Solgt
-08 FS650e : Solgt
Location: Frstad/Bergen

Re: Trenings topicen

Post by 700RR »

Kristian V. wrote: 2. dagen etter treninga var helt jævlig! :P
He he . . . deiligste følelsen er alltid andre dagen


mangler 5 kg her , 180 høy rundt 74+- mål i løpet av sommer = 80 kg
Image
supermons wrote:de fleste går jo fra R til motard
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Trenings topicen

Post by Lord Erik »

Som student har jeg et gjentagende problem hver sommer. De siste årene har jeg bodd andre steder enn i Bergen, og når jeg drar hjem til sommeren er det plutselig to måneder hvor jeg ikke får trent overhode. Det finnes ikke et treningsstudio som lar deg trene uten å betale 1000 kr i startavgift og 500 kr i 12 måneder!

En venn av meg tok kroppsanalyser før og etter sommerferien i fjor, og på tross av at han hadde forsøkt å opprettholde formen ved å ta armhevninger, pullups, situps osv (uten at jeg vet noe om hvilket kosthold han hadde i den perioden), så hadde han gått ned flere kilo etter sommeren. Tydeligvis er ikke "lett trening" en god erstatning for noe som helst. Jeg antar derfor at det vil være omtrent like effektivt å trene med 20 kg hantlene jeg har hjemme.

Noen tips til hvordan man som student kan få trent om sommeren? :-k
User avatar
herkit
Posts: 486
Joined: 23 Mar 2011 16:38
MC: HD Softail Custom '08
Location: Bergen

Re: Trenings topicen

Post by herkit »

Lord Erik wrote:Som student har jeg et gjentagende problem hver sommer. De siste årene har jeg bodd andre steder enn i Bergen, og når jeg drar hjem til sommeren er det plutselig to måneder hvor jeg ikke får trent overhode. Det finnes ikke et treningsstudio som lar deg trene uten å betale 1000 kr i startavgift og 500 kr i 12 måneder!

En venn av meg tok kroppsanalyser før og etter sommerferien i fjor, og på tross av at han hadde forsøkt å opprettholde formen ved å ta armhevninger, pullups, situps osv (uten at jeg vet noe om hvilket kosthold han hadde i den perioden), så hadde han gått ned flere kilo etter sommeren. Tydeligvis er ikke "lett trening" en god erstatning for noe som helst. Jeg antar derfor at det vil være omtrent like effektivt å trene med 20 kg hantlene jeg har hjemme.

Noen tips til hvordan man som student kan få trent om sommeren? :-k
Prøv http://itrain.no/, 295,- pr mnd og 150,- for nøkkelkort, har ikkje testa studioet da jobben valgte Sprek og Blid fordi det var litt vanskelig å få til en skikkelig bedriftsavtale.
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Trenings topicen

Post by Lord Erik »

Nice, den var ikke dum. Et lite stykke unna, men godt mulig jeg melder meg inn der! Takk. =D>
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Trenings topicen

Post by KiM »

Det er et treningssenter på Kilden med 295,- i mndavgift, og uten binding. Kommer ikke på hva det heter...
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Trenings topicen

Post by Kristian V. »

Hvordan går det her da folkens?

Her har det gått helt ræva, har faktisk ikke trent siden sist jeg skrev, og gått ned 10kg... "hurra"!
Men satser på at det blir hard trening nå når høsten setter inn..må bare finne motivasjonen igjen og har glemt hvilken skuff jeg la den i! :P
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Trenings topicen

Post by supermons »

Her går det ganske så bra faktisk. Dårlig sykkelsommer gir mye tid til å trene :P

Første Krav Maga-trening neste uke også, blir morro :)
Post Reply