
Vanskelig Dilemma.. klarer ikke bestemme meg for Mito/GPR
håpte på
jeg håpte på saklige kommentarer, men de var det få av 

Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: få
Når alle sammen sier at Mito er det beste hvorfor faktisk ikke følge strømmen i dette tilfelle?NeoN wrote:tror det er få her inne på forumet som faktisk har prøvd og testet disse syklene i sammenheng... vi får se, skriver kontrakt på gpr i dag, går jeg lei av den går jeg for mito;-) ( mito har stygge baklykter, rompa til derbi kan absolutt ingen klage på? )
Ville faktisk prøvd ut det folk sa var best først istedenfor å prøve ut noe folk sier er dårligst.
Jeg ville for eksempel ikke kjøpt smuglersprit hvis det kostet like mye som på vinmonopolet...

Uansett grattis.
folk
det folk ''sier'' er dårligst ja, tror ingen som sier at gpr er dårli faktisk har erfaringer med den... men takker så mye=D
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
mine erfaringer
mine erfaringer er at sylinderne til mito skjærer seg hele tiden...
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: mine erfaringer
Da har du heller tvilsomme erfaringer. Mito skjærer seg ikke noe oftere enn RS eller NSR for den saks skyld. Med mindre han har drevet med veldig dårlig vedlikehold eller hatt polini 160 sylinder.... De skjærer seg i et kjør...NeoN wrote:mine erfaringer er at sylinderne til mito skjærer seg hele tiden...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Re: mine erfaringer
Hvem sin var det da? Kompisen til vennina til mora til onkelen til dama til en uteligger som sang en sang om en fyr han hadde drukket med engang?NeoN wrote:mine erfaringer er at sylinderne til mito skjærer seg hele tiden...

Og han hadde glemt olje?
Mito er faktisk den 2T 125'en med best kvalitet.. Tro det eller ei...
Hvis man ser på effekt og kvalitet er den overlegen og pisser på det meste.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
kjenning
en kjenning av meg=) skjært sylinderen 4 ganger eller noe, men var sikkert bare nokka noob opplegg som han hadd mekka på den=)
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: mine erfaringer
den er jeg ikke helt med på! De japanske merkene har nok bedre kvalitet. men dette kommer mye anpå åssen syklene er behandlet! Dette vet jeg med egen erfaringMito er faktisk den 2T 125'en med best kvalitet..

Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
de var
den var nok dårlig behandlet;)
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: mine erfaringer
Tenk på hvordan kvalitet en mito motor har hvis du tenker på effekten.ca(2) wrote:den er jeg ikke helt med på! De japanske merkene har nok bedre kvalitet. men dette kommer mye anpå åssen syklene er behandlet! Dette vet jeg med egen erfaringMito er faktisk den 2T 125'en med best kvalitet..
Mito har ca9hk mere enn en nsr og kvaliteten er like god.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Re: få
Derbi'n si rompe, er en plankebit som er limt sammen med resten av sykkelen med dårlig papirlim.NeoN wrote:mito har stygge baklykter, rompa til derbi kan absolutt ingen klage på? )
Er hekken det eneste du har vurdert?

Det må det være.
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell